Remont odcinka północnego obwodnicy Trójmiasta na odcinku Karczemki  - Gdynia Chylonia, o długości 23,6 km, wykonywany był przez Skanska. Roboty zakończone w 2002 roku obejmowały poszerzenie 2 jezdni, wymianę nawierzchni, przebudowę sieci odwodnieniowej i elektrycznej wraz z doświetleniem na węzłach.

Wyremontowano 13 obiektów mostowych i wybudowano 2 nowe obiekty. Objętość robót ziemnych (wykopy i nasypy) wykonanych przez Skanska sięgnęła 53 tys. m3, położono 125 tys. ton mas mineralno - bitumicznych, w tym innowacyjnie SMA na powierzchni 474,4 tys. m2. Wbudowano 270 tys. ton podbudów, w tym 178 tys. ton z betonu asfaltowego, zainstalowano 49 tys. mb barier energochłonnych, 1535 szt. znaków drogowych, 521 m2 tablic informacyjnych, powierzchnia objęta docelowym oznakowaniem poziomym wyniosła blisko 30 tys. m2, ale wykonano również 10 tys. m2 oznakowań tymczasowych.

Obecnie Obwodowa Trójmiasta jako jedna z niewielu dróg w kraju, może poszczycić się wysokim poziomem bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez zastosowanie m.in. "dźwiękowego" oznakowania poziomego, zamianę pasów ruchu powolnego na wzniesieniach na bezpieczniejsze i usprawniające ruch - pasy przyspieszania, czy chociażby wybudowanie Automatycznej Stacji Ostrzegania przed gołoledzią.

Wyremontowana Obwodowa to również troska o środowisko naturalne - na odcinku leśnym wybudowano, bezpieczne przejście dla zwierząt.

Jakość robót przeprowadzonych przez Skanska oceniona została bardzo wysoko przez Inwestora. Projekt zakończono 6 miesięcy przed terminem, wyznaczonym na maj 2002 r. Środki finansowe na przeprowadzenie remontu pochodziły z EBI.

Obwodnica Trójmiasta to część drogi ekspresowej S6. Obwodnica o długości 36 km przebiega w kierunku północ-południe od Gdyni do Pruszcza Gdańskiego. Powstała w latach 70 tych jednak jej eksploatacja rozpoczęła się właściwie w dwadzieścia lat później (zmiana ustroju politycznego).