Ten znakomity rezultat świadczy o wielkiej popularności i renomie, jaką cieszy się Skoda w naszym kraju zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i flotowych. Wpaździerniku zarejestrowano u nas według CEPiK 4 229 samochodów tej marki, co przekłada się na 15,98 proc. wszystkich rejestracji w tym czasie w Polsce. Najbliżsi konkurenci (Toyota i Volkswagen) są w tym zestawieniu daleko z tyłu – dwie kolejne marki wspólnie osiągają gorszy wynik niż sam lider.

Rynkowa dominacja Skody to przede wszystkim zasługa odświeżonej gamy modelowej oraz wysokiej konkurencyjności i jakości wszystkich jej produktów. W październiku po raz pierwszy w historii Skody modele marki zajęły jednocześnie pierwsze miejsca w czterech najważniejszych segmentach rynku: Citigo przewodzi w liczbie rejestracji wśród aut miejskich, Fabia – w klasie aut małych, Octavia – wśród kompaktów, a w klasie średniej pierwsze miejsce zajmuje Superb. Flagowa limuzyna Skody w październiku po raz pierwszy na naszym rynku została liderem w tym segmencie zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i flotowych.

Podobne sukcesy marka notuje na całym świecie - podczas gdy wielu innych czołowych producentów notuje spadki wyników i zmniejsza swój udział w rynkach, Skoda nie poprzestaje w rozwoju. Sukcesy takie, jak ten w Polsce, to kolejny etap w drodze do osiągnięcia strategicznego celu, jakim jest przekroczenia pułapu półtora miliona sprzedanych samochodów w 2018 roku.