Ekskluzywne wyposażenie sygnowane emblematem "RC Line" otrzyma 600 aut modelu 1007. Samochód dostępny będzie jedynie w czarnym, metalicznym kolorze, a bazą wyjściową będzie wersja "2 Tronic". Do seryjnego wyposażenia dodanych zostanie kilka elementów optycznych, między innymi: grill wykonany ze stali nierdzewnej w formie krat, utrzymany w kolorze nadwozia tylny spojler, 16" calowe alu-felgi oraz chromowany układ wydechowy.

Specjalną edycję RC przygotowaną przez Peugeot można będzie także zauważyć wewnątrz auta. Skórzana tapicerka i środkowa konsola, karbonowy drążek zmiany biegów, aluminiowe aplikacje na pedałach, podgrzewane siedzenia, zdecydowanie wyróżnią Peugeota 1007 spośród innych samochodów.

"Podkręcona" wersja 1007 RC jest już dostępna w ofercie francuskiego producenta i kosztuje niespełna 20 000 euro.

Również sportowo-luksusowy pakiet RC otrzyma 1100 egzemplarzy modelu 206 CC. W przypadku tego samochodu bazą wyjściową była wersja Filou, w której teraz dodatkowo zamontowano 17" calowe obręcze kół, grill w stylu RC, aluminiowe progi oraz spojlery.

Wnętrze samochodu zdobią nowe, skórzane, sportowe fotele (podobnie jak w przypadku 1007 także podgrzewane) i kierownica. Ponadto zaaplikowano także aluminiowe pedały oraz inne elementy deski rozdzielczej, wskaźnik temperatury oleju, karbonową, środkową konsolę. Do większego wyeksponowania limitowanej serii można także zamówić rozbudowany system CarAudio.

Niestety poziomu wyposażenia nie utrzymują jednostki napędowe. Peugeot 206 CC RC oferuje dwa silniki: benzynowy V16 oraz diesel HDI - oba motory o pojemności 1600 ccm i mocy (tylko!) 109 KM. Przypomnijmy, że obecny już od dłuższego czasu na rynku model Peuegot 206 RC (hatchback) wyposażony jest w dużo żwawszy silnik: 2,0 l. o mocy 177 KM.

Za usportowioną "dwieścieszóstę CC" trzeba zapłacić w zależności od wersji silnikowej odpowiednio: 22 990 euro (benzyna) i 22 850 euro (diesel).