Instalacje będą montowane w wybranych autoryzowanych serwisach Peugeota i Citroena. Obecnie trwają dostawy samochodów demonstracyjnych, zestawów montażowych i są prowadzone szkolenia montażystów.

Systemy gazowe BRC będą montowane w pojazdach wyposażonych w silniki 1,6 VTi. Czakram dobrał odpowiednią do tej jednostki napędowej kompletację instalacji Sequent 24 oraz jego oprogramowanie. Opracowano także zestawy wsporników montażowych poszczególnych elementów instalacji gazowej tak, aby zachować powtarzalność montażu i wysoką estetykę wykonania.

Prace odbywały się pod nadzorem przedstawicieli firmy PSA, w skład której wchodzą marki Peugeot oraz Citroen, i zakończyły się audytem, który został przeprowadzony w firmie Czakram.

W ramach podpisanych umów gama modeli Peugeota i Citroena, które będą zasilane LPG, będzie sukcesywnie rozszerzana. Prace w tym kierunku są już prowadzone.

Citroen dopiero zaczyna przygodę z LPG na polskim rynku, lecz Peugeot oferował już zasilane autogazem modele. Pierwszy pochodził z lubelskiej montowni Peugeota 405, w której był on wyposażany w instalację III generacji Necam Koltec, później oferowano modele 406 i Peugeota 207 z instalacją LPG. Ten ostatni powstawał już w oparciu o podzespoły BRC i technologię opracowaną przez Czakram, początkowo w Centrum Konwersji Czakram w Błoniu pod Warszawą, później w fabryce PSA w Trnawie na Słowacji.

Opracowana przez Czakram technologia będzie także wykorzystywana w centrach konwersji Peugeota i Citroena poza granicami naszego kraju, które działają na mocy globalnych porozumień zawieranych z producentami samochodów przez centralę BRC we Włoszech. Jest to dowód uznania i potwierdzenie pozycji jaką osiągnął polski koncesjonariusz BRC w strukturach tego włoskiego potentata.