Logo
PoradyEksploatacjaRegeneracja rozrusznika krok po kroku

Regeneracja rozrusznika krok po kroku

O ile w alternatorze psują się głównie elementy elektryczne, a typowe mechaniczne niedomagania ograniczają się do zużycia łożysk, to w rozruszniku często większym problemem jest zużycie części mechanicznych. Szczególnie jeśli rozrusznik eksploatowany jest aż do momentu, gdy już naprawdę z trudnością obraca silnikiem, zniszczenia wewnątrz obudowy są duże: psują się koła zębate, tuleje, łożyska, typowe zaś elementy, które wymienia się niemal w ciemno, to zespół sprzęgający (nazywany też bendiksem), włącznik elektromagnetyczny oraz szczotki.

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium