Technicznie Alfa Romeo 8C bazuje na technologii Maserati GranTurismo. W tej sytuacji Novitec zaadaptował do swoich potrzeb rozwiązania bratniej komórki Novitec Tridente, specjalizującej się a modyfikacjach aut z trójzębem w logo.
Moc pięknego roadstera Alfy wzrosła do 600 KM! Stało się tak, m.in. dzięki superdoładowaniu, które otrzymał silnik o pojemności 4,7 l w układzie V8. Sprężarka mechaniczna o ciśnieniu doładowania 0,38 bara, nowy intercooler, większe wtryskiwacze oraz opcjonalny układ wydechowy ze stali nierdzewnej sprawiły, że teraz generuje on nie tylko 150 KM więcej, ale także 588 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który jest osiągany przy 5400 obr./min. Sprint do setki Alfy 8C Spider od Noviteca zajmuje tylko 3,9 s, a auto może się rozpędzić do ponad 300 km/h (standardowo do 290).
Oferta Noviteca nie ogranicza się tylko modyfikacji układu napędowego. Tuner proponuje ponadto regulowane zawieszenie, specjalny wzór felg aluminiowych w rozmiarach 21 cali z przodu i 22 z tyłu, dostępnych w każdym kolorze wybranym przez klienta, oraz personalizację wnętrza z obiciami z Alcantary.
Cena samego pakietu mechanicznego Noviteca wynosi 19 900 euro.
Galeria zdjęć
Super Alfa Romeo 8C Spider od Noviteca
Super Alfa Romeo 8C Spider od Noviteca
Super Alfa Romeo 8C Spider od Noviteca
Super Alfa Romeo 8C Spider od Noviteca
Super Alfa Romeo 8C Spider od Noviteca
Super Alfa Romeo 8C Spider od Noviteca
Super Alfa Romeo 8C Spider od Noviteca
Super Alfa Romeo 8C Spider od Noviteca
Super Alfa Romeo 8C Spider od Noviteca