Auto Świat Porady Eksploatacja Wszystko o silniku 2.0 D-4D: wciąż zniechęcają wysokie ceny części

Wszystko o silniku 2.0 D-4D: wciąż zniechęcają wysokie ceny części

Autor Wojciech Denisiuk
Wojciech Denisiuk

Największymi problemami diesla 2.0 D-4D okazują się kosztowny w naprawie układ wtryskowy i brak zamienników

Wszystko o silniku 2.0 D-4D: wciąż zniechęcają wysokie ceny części
Zobacz galerię (7)
Auto Świat
Wszystko o silniku 2.0 D-4D: wciąż zniechęcają wysokie ceny części

Motor 2.0 D-4D to jeden z najpopularniejszych diesli Toyoty produkowanych w ostatniej dekadzie. Debiutował w modelu Avensis w 1999 r. z mocą 110 KM. Kilka miesięcy później w Corolli pojawiła się również wersja 90-konna, która w ofercie pozostała do roku 2004, kiedy to zastąpiono ją nowym dieslem 1.4 D-4D o tej samej mocy.

Autor Wojciech Denisiuk
Wojciech Denisiuk