Logo
Rekordowa sprzedaż Ferrari

Rekordowa sprzedaż Ferrari

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Jak zapewne wiele osób się domyśla tak chłonnym rynkiem, przynajmniej na auta luksusowe, mogą być tylko Chiny. Ferrari na chiński rynek trafiło zaledwie 6 lat temu, ale po włączeniu do Chin politycznie zapalnych terytoriów (Tajwan i Hong Kong) dla włoskiej firmy Chiny stały się piątym rynkiem zbytu. To dopiero początek.

Ekonomiczny wzrost w Państwie Środka nie przejawia żadnego spowolnienia i Ferrari zdaje sobie sprawę z tego, że pozycja tego kraju w przyszłości będzie coraz mocniejsza, co zapewne doprowadzi do tego, że USA jako główny rynek zbytu zostaną zdetronizowane. Już teraz Włosi zamierzają zwiększyć liczbę przedstawicielstw w tym kraju (obecnie jest 10) czy wprowadzenie azjatyckiej wersji mistrzostw Ferrari Challenge.

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium