Wynik sprzedaży nowych samochodów Renault i Dacia w styczniu w Polsce jest lepszy o ponad 13 proc. od wyniku stycznia 2010 roku. Styczniowa sprzedaż modeli Dacia w porównaniu do ubiegłego roku jest większa aż o 23 proc.

Łączna sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych Renault oraz Dacia w styczniu tego roku w Polsce wyniosła 2660 aut. W porównaniu do sprzedaży ze stycznia 2010 roku jest to wyniki lepszy o 13,1 proc. Sprzedaż nowych samochodów Dacia wyniosła 449 szt.

Styczeń był okresem kontynuacji dobrych wyników sprzedaży modeli z gamy Renault, a styczniowa sprzedaż - 2211 aut Renault utrzymuje się na poziomie najlepszych miesięcy ubiegłego roku.

Spośród modeli Renault największym zainteresowaniem nabywców cieszyło się w styczniu Clio - 384 wydane samochody w wersji hatchback i 79 Grandtour. Dobrze sprzedawał się także 5-drzwiowy Megane, którym w styczniu wyjechało z salonów Renault 246 nabywców. Do dobrego wyniku sprzedaży rodziny Nowego Megane przyczynił się także model Grandtour (191 aut sprzedanych w styczniu) a także rodzinny sedan Fluence - 195 sprzedanych aut. Niesłabnącym uznaniem cieszy się dostawczy furgon Master, który znalazł w styczniu aż 253 nabywców.

Styczniowa sprzedaż Dacii w porównaniu do tego samego miesiąca ubiegłego roku wzrosła aż o 23,3 proc. i wyniosła 449 szt. Do tego wyniku przyczynił się doskonale przyjęty na polskim rynku model Duster, którego 248 nowych aut wyjechało w styczniu na polskie drogi.

W specjalnej promocji samochodów z rocznika 2010 można jeszcze spotkać atrakcyjnie wycenione modele Renault. Przykładowo Clio oferowane jest z upustem 7000 zł, Megane Hatchback i Grandtour mają atrakcyjną ofertę obniżajacą cenę o 10 000 zł, a na modele Koleos i Kangoo z produkcji 2010 oferowany jest upust w wysokości podatku VAT.