Nadwozie/jakość
Logana po zmianach rozpoznać można z tyłu dzięki przyciskowido otwierania klapy bagażnika, przejrzystym kloszom świateł,a w wersji Lauréate pojawiło się przetłoczenie.
Z przodu atrapa chłodnicy jest w całości lakierowana. We wnętrzu znajdziemy nowe kolory tapicerki i inną dźwignię skrzyni biegów. Tak jak do tej pory miejsca jest dużo w obu rzędach siedzeń, a fotele wygodne.
Przeszkadza tylko zbyt słabe podparcie z boku. Ilość przełączników ograniczono do minimum, a wskaźniki są czytelne, ale umieszczona na stałe kolumna kierownicza utrudnia przyjęcie prawidłowej pozycji przez prowadzącego. Wadą jest również niezbyt dobra widoczność, którą ograniczają duże zagłówki.
Układ napędowy/osiągi
Silnik Renault nadaje autu zadowalającą dynamikę. Pozwala na sprawne przemieszczanie się w mieście, choć 15,9 s w sprincie do "setki" nie jest zachwycającą wartością.
Jazda poza miastem nie będzie udręką, ale trzeba się przyzwyczaić, że elastyczność nie jest rewelacyjna. Hałas dochodzący spod maski może przeszkadzać dopiero przy szybkiej jeździe. Na pochwałę zasługuje niskie zapotrzebowanie na paliwo.Skrzynia biegów niezbyt precyzyjna.
Układ jezdny/komfort
Zawieszenie bez trudu radzi sobie z tłumieniem wybojów. Podczas szybkiego pokonywania zakrętów na wyboistej nawierzchni tył zaczyna być niestabilny. Na równej drodze nie ma z tym problemu. Układ kierowniczy jest precyzyjny, a hamulce skuteczne.
Koszty/bezpieczeństwo
Za rozsądną cenę otrzymuje się przestronne autoz ekonomicznym silnikiem. Niestety wyposażenie seryjne niezbyt bogate. Poziom bezpieczeństwa słaby. W teście Euro-NCAP tylko 3 gwiazdki.