Golf R32 - nad­wo­zie/ja­kość

Karoseria leciwego już Golfa R32 może być postrzegana zarówno jako jego wielka zaleta, jak i wada. Nie licząc pomniejszonego ze względu na napęd 4x4 bagażnika, auto jest równie praktyczne jak inne Golfy. Ma wspaniałe fotele i żadnych drażniących udziwnień. Wsiadasz i jedziesz, nie zaglądając do instrukcji obsługi.

Z drugiej strony to co kierowca ma przed sobą, stylistycznie trąci już myszką, a do tego kokpit jest optymalny dopiero przy lekko podwyższonej pozycji fotela. To przecież sportowe auto, gdzie siedzi się najchętniej „na podłodze”, a akurat wtedy wskaźniki i kierownica Golfa R32 wydają się nienaturalnie wysoko umieszczone.

Golf R32 - układ na­pę­do­wy/osią­gi

Z czasem rozpędzania do „setki”, wynoszącym niewiele ponad 6 sekund, Golf R32 to bardzo szybkie auto. Ale ma napęd 4x4. Dlaczego „ale”? Dlatego, że system 4Motion tak skutecznie rozprowadza moc pomiędzy osie, że przy okazji odbiera część frajdy z jazdy. Nawet bardzo ostre przyspieszanie nie ma w sobie elementu walki, po prostu wciskasz gaz, a reszta dzieje się sama: R32 jak odrzutowiec stabilnie wyrywa do przodu.

Golf R32 - układ jezd­ny/kom­fort

Skoro czytasz nasz tygodnik, to wiesz, że Golfy mają świetne zawieszenie i układ kierowniczy. A teraz to co sobie wyobrażasz, pomnóż przez trzy, a komfort podziel przez pięć. Taki jest Golf R32!

Golf R32 - kosz­ty/bez­pie­czeń­stwo

Golf R32 nie jest autem dla skner. Kto je naprawdę pokocha, ten nie będzie potrzebował uzasadnienia wysokiej ceny zakupu.