Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Typowe usterki

Typowe usterki

Młode samochody poleasingowe to sposób na braki w salonach?
Co warto kupić

Młode samochody poleasingowe to sposób na braki w salonach?

Auto z ogłoszenia - sprawdzamy Peugeota 508
Co warto kupić

Auto z ogłoszenia - sprawdzamy Peugeota 508

Ford Mondeo IV - sprawdzamy, czy warto kupić używanego Forda
Co warto kupić

Ford Mondeo IV - sprawdzamy, czy warto kupić używanego Forda

Atrakcyjne kształty, mocne silniki, dobre wyposażenie – Ford Mondeo kusi na wiele sposobów. Jednak czy warto interesować się nim na rynku wtórnym? I tak, i nie – wiele zależy od wersji, przebiegu i pochodzenia. Ale po kolei.

Skoda Octavia II – silniki najlepsze, najgorsze i te kontrowersyjne
Co warto kupić

Skoda Octavia II – silniki najlepsze, najgorsze i te kontrowersyjne

Zastanawiając się nad wyborem silnika do Skody Octavii II, przechodzimy automatycznie do oceny niezawodności. Nie brak jednostek trwałych, dynamicznych i oszczędnych, ale… trudno pogodzić te cechy w jednym silniku.

BMW 130 i - Drogo ale przyjemnie
Używane

BMW 130 i - Drogo ale przyjemnie

Pierwszy wpis w dzienniku testowym: „Wreszcie jakiś samochód dający prawdziwą frajdę z jazdy!” nie był chyba dziełem kogoś, kto skrupulatnie liczy emisję dwutlenku węgla po każdym przejechanym kilometrze. Co więcej, wpis ten doskonale oddaje uczucia, jakie towarzyszyły nam w trakcie długodystansowego testu BMW 130i.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.