Po kilku trudnych latach marka Hyundai wydaje się odzyskiwać utracony rynek. Punktem zwrotnym stało się włączenie Polski do struktur UE, które skutkowało zniesieniem ponad 30-procentowego cła na samochody importowane spoza Europy. Dzięki konkurencyjnej ofercie cenowej połączonej z wysoką jakością produktu i 3-letnim okresem gwarancji bez limitu kilometrów klienci wrócili do salonów Hyundai, w wyniku czego 2004 rok zamknął się dla HMP wynikiem sprzedaży 3.555 sztuk. Pomimo znacznego pogorszenia się sytuacji na rynku samochodów nowych w Polsce, druga połowa roku była dla polskiego oddziału Hyundai Motor bardzo dobra. Najlepiej sprzedającym się modelem było najmniejsze auto Hyundaia w Polsce - Getz (2585 sztuk), na drugim miejscu uplasował się Accent (549 sztuk), kolejne miejsca zajęły Santa Fe, Matrix, Terracan, H-1, Elantra Coupe.

Wiosną 2005 na polskim rynku pojawią się dwa nowe modele - Sonata (klasa wyższa)

i Tucson (SUV), na które obecni klienci czekają z niecierpliwością.

Biorąc pod uwagę wprowadzenie dwóch nowych modeli zastępujących XG i Santa Fe oraz długo oczekiwane wprowadzenie na rynku koreańskim przyjaznych dla środowiska samochodów osobowych z silnikami Diesla, Hyundai Motor Co. jako cel stawia 13,8 proc. wzrostu sprzedaży w stosunku do poprzedniego roku do 2.380 tysięcy sztuk. Przeliczając te dane na dochód, dział planowania oczekuje 11,6 proc. wzrostu w stosunku rocznym

do 34,45 mld USD.

Największy wzrost zapewnić ma sprzedaż eksportowa, która według prognoz będzie rosnąć prawie dwa razy szybciej niż krajowa. Sprzedaż zagraniczna Hyundaia ma osiągnąć w 2005 poziom 1.780 tysięcy sztuk, o 15,3 proc. więcej niż w 2004 roku, podczas gdy sprzedaż w Korei wzrośnie o 9,8 proc. do 605 tysięcy samochodów.

W minionym roku eksport skumulowany przekroczył poziom 10 milionów samochodów, a roczna sprzedaż przekroczyła liczbę dwóch milionów sztuk po raz pierwszy w historii. Światowa sprzedaż wzrosła o 16,2 proc. do 2.283.298 sztuk. Jednakże sprzedaż w Korei była słaba i spadła o 12,3 procent do 550.538 sztuk. Największy spadek zanotowano w segmencie samochodów użytkowych (o 21,2 procent do 159.538 sztuk). O 8% do 390.893 sztuk spadła sprzedaż samochodów osobowych.

W ciągu minionego roku Getz/Click wyłonił się jako najlepiej sprzedający się model, którego 197.198 sztuk wyeksportowano z Korei. Santa Fe zajął drugie miejsce pod względem wolumenu sprzedaży światowej osiągając poziom 193.393 wyeksportowanych z Korei, następne miejsca zajęła Elantra/Avante osiągając poziom 182.500 sztuk.