Dobrze wykonana i zabezpieczona przed korozją karoseria i wnętrze z materiałów właściwych dla auta klasy premium to tylko jedna strona medalu. Z mechaniką sprawa jest skomplikowana – obok wersji, które są solidne i którym zaszkodzić mogą najwyżej ekstremalne (i łatwe w tym modelu do ukrycia) przebiegi, są też i takie, w przypadku których kosztowne awarie czy choćby ekstremalnie droga obsługa mogą doprowadzić właścicieli do ruiny.
Audi A6 II (1997-2005) – bardzo wysoka jakość wykonania i materiałów
Audi A6 II może wyglądać po latach doskonale, ale to auto należy kupować z pomocą prawdziwego fachowca od tej marki. Dwie największe „miny”: silnik 2.5 V6 TDI oraz przekładnia Multitronic, która ma złą opinię, więc handlarze w ogłoszeniach unikają tej nazwy i np. kłamią, że sprzedawane przez nich auto ma bezproblemową skrzynię Tiptronic.
Auto Świat
AUDI A6 II (1997-2005)