Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Auta do 50 000 zł

Auta do 50 000 zł

Honda Jazz III (2008-14). Docenicie ją nie tylko za trwałość, ale też za możliwości przewozowe

Honda Jazz III (2008-14). Docenicie ją nie tylko za trwałość, ale też za możliwości przewozowe

Jedna z najciekawszych propozycji, ale nie najtańszych! Owszem, cena Hondy Jazz III obecnie spadła już do rozsądnego poziomu (dużo atrakcyjnych ofert w przedziale 20-25 tys. zł), ale nadal w stosunku do wieku nie jest zbyt korzystna. Mimo wszystko Honda Jazz III – zadbana i z rozsądnym przebiegiem – rzadziej się psuje niż większość klasowych rywali.

Kia Rio III (2011-17) – udany, nieskomplikowany technicznie samochód

Kia Rio III (2011-17) – udany, nieskomplikowany technicznie samochód

Choć Rio III nie należy do aut, które jako pierwsze przychodzą na myśl podczas poszukiwań pojazdu segmentu B za 20-30 tys. zł, to jednak nie zapominajcie o miejskim modelu Kii! Ten udany, nieskomplikowany technicznie samochód przekonuje i przyjemnym projektem, i sporą kabiną (jedna z większych na tle rywali), i małą awaryjnością.

Peugeot 208 I (2012-19) – korzystna relacja ceny do wieku, udany diesel 1.6

Peugeot 208 I (2012-19) – korzystna relacja ceny do wieku, udany diesel 1.6

Szukacie stylowego auta do miasta za 20-30 tys. zł? Pomyślcie o Peugeocie 208. Owszem, na rynku są i tańsze propozycje, ale ten przedział cenowy daje duże możliwości wyboru. Znajdziecie dwie wersje nadwozia: 3- i 5-drzwiową. Druga z nich jest częściej spotykana.

Renault Clio IV (2012-19) – bez problemu kupicie zadbany egzemplarz

Renault Clio IV (2012-19) – bez problemu kupicie zadbany egzemplarz

To dobry czas na zakup Clio IV – ten samochód nadal atrakcyjnie wygląda, często na pokładzie ma wiele nowoczesnych rozwiązań, a cena spadła już do takiego poziomu, że auto jest w zasięgu ręki wielu potencjalnych nabywców.

Suzuki Swift V (2010-17) – dobra trwałość i rozsądne koszty eksploatacji

Suzuki Swift V (2010-17) – dobra trwałość i rozsądne koszty eksploatacji

Nie jest to samochód kuszący zaawansowaną techniką, jakość wykończenia także nie powala na kolana, ale jeśli na pierwszym miejscu stawiacie trwałość i rozsądne koszty eksploatacji, Suzuki Swift V to dobry wybór.

Volkswagen Polo V (2009-17) – duży wybór wersji silnikowych,  łatwa odsprzedaż

Volkswagen Polo V (2009-17) – duży wybór wersji silnikowych, łatwa odsprzedaż

Dojrzałe auto segmentu B. Szczególnie jeśli spojrzymy na nie przez pryzmat jakości wykonania, przyjemności z jazdy i walorów użytkowych nadwozia. Także ogólna trwałość Polo V okazuje się niezła, choć w tym przypadku kluczowy będzie wybór jednostki napędowej.

Mazda 3 II (2009-13) – jedynym czułym punktem „trójki” jest korozja

Mazda 3 II (2009-13) – jedynym czułym punktem „trójki” jest korozja

Choć za ok. 20 tys. zł wybór na rynku nie jest przesadnie duży i trudniej o zadbaną Mazdę 3 II z rozsądnym przebiegiem niż za 25-30 tys. zł, to przy odrobinie szczęścia da się coś znaleźć. A warto szukać, ponieważ o niezawodności kompaktowej Mazdy z lat 2009-13 można mówić w superlatywach – wysoka trwałość mechaniki, mało zawodna elektryka, całkiem solidnie wykonane wnętrze.

Honda Civic (2005-12) – dobre walory użytkowe i własności jezdne

Honda Civic (2005-12) – dobre walory użytkowe i własności jezdne

Civic VIII trzyma się dobrze! Wysoko oceniamy egzemplarze po modernizacji (rok modelowy 2009). Wyeliminowano w nich wiele problemów wersji sprzed liftingu, takie jak hałasy z kokpitu, haczące klamki drzwi, a także korozja na styku dachu z przednią szybą (wina zbyt twardej uszczelki).

Mitsubishi Lancer VIII (2007-17) – jego największe zalety to prosta i solidna budowa

Mitsubishi Lancer VIII (2007-17) – jego największe zalety to prosta i solidna budowa

Wśród kompaktów za 20-30 tys. zł Lancer VIII jest mocnym graczem. Jego największe zalety to prosta i solidna budowa. W codziennej eksploatacji najlepiej sprawdzają się benzyniaki 1.5 i 1.6, choć ich dynamika nie powala na kolana. Inne plusy auta to: dobra ogólna trwałość modelu, dobra jakość montażu, atrakcyjny wygląd.

Opel Astra IV (2009-18) – przyjemny wygląd, sporo przestrzeni z przodu, dobre wykończenie

Opel Astra IV (2009-18) – przyjemny wygląd, sporo przestrzeni z przodu, dobre wykończenie

Astra IV pojawiła się w 2009 r. i zdobyła uznanie wielu potencjalnych nabywców. Auto przekonywało nie tylko nowym designem, lecz także wyraźną poprawą jakości. Również walory użytkowe najpopularniejszego hatchbacka trzeba uznać za dobre, a w kombi są więcej niż zadowalające.

Toyota Auris I (2007-14) – uwaga: spora podatność podwozia na korozję

Toyota Auris I (2007-14) – uwaga: spora podatność podwozia na korozję

Toyota Auris 1. generacji nadal trzyma cenę i cieszy się wzięciem. Do zakupu jednak nie należy podchodzić beztrosko, gdyż w kilkuletniej karierze rynkowej (lata produkcji 2007-12) Auris zaliczył kilka wpadek. Godne uwagi są szczególnie egzemplarze po modernizacji (2010 r.) z benzyniakiem 1.6 o mocy 132 KM, który wcześniej rozwijał 124 KM.

Volkswagen Golf VI (2008-12) – szósta generacja Golfa to tylko trochę poprawiony poprzednik

Volkswagen Golf VI (2008-12) – szósta generacja Golfa to tylko trochę poprawiony poprzednik

Golf VI? Czemu nie! Szósta generacja Golfa to właściwie tylko trochę poprawiony poprzednik, wzbogacony o nowoczesną technikę. Niestety, jeśli chodzi o silniki, okazała się ona mocno niedopracowana. Dotyczy to szczególnie benzyniaków TSI – zarówno mniejszych (np. 1.4), jak i większych (1.8 i 2.0) – które zmagały się z poważnymi problemami.

Mazda 6 II (2007-12) – uwaga: Mazda to marka popularna wśród złodziei

Mazda 6 II (2007-12) – uwaga: Mazda to marka popularna wśród złodziei

W tym modelu jak w soczewce skupiają się wszystkie główne bolączki Mazdy z ostatnich lat: po pierwsze, wszechobecna rdza, która mimo prób i starań ze strony inżynierów wciąż nie daje o sobie zapomnieć. W „szóstce” najbardziej narażone miejsca to m.in. tylne błotniki, maska, a przede wszystkim podwozie.

Subaru Forester II (2002-07) – weryfikując stan techniczny, bardzo dokładnie wszystko sprawdźcie!

Subaru Forester II (2002-07) – weryfikując stan techniczny, bardzo dokładnie wszystko sprawdźcie!

Korozja, korozja i... jeszcze raz korozja! To dziś największy wróg Forestera 2. generacji. Koroduje podwozie, nadwozie, różne elementy w komorze silnika – weryfikując stan techniczny, bardzo dokładnie wszystko sprawdźcie!

Honda CR-V II (2001-06) – wśród SUV-ów z tego okresu CR-V jest jedną z lepszych propozycji dla rodziny

Honda CR-V II (2001-06) – wśród SUV-ów z tego okresu CR-V jest jedną z lepszych propozycji dla rodziny

Kupno udanego SUV-a Hondy jest możliwe, ale na dobrze utrzymane pojazdy musicie przeznaczyć minimum 17 tys. zł. Honda CR-V często występuje z silnikiem Diesla o mocy 140 KM. Zapewnia on autu dobrą dynamikę przy niskim spalaniu, a w dodatku to wyjątkowo solidny i bezawaryjny motor.

Toyota RAV4 (2000-06) – nadal zdarzają się ciekawe egzemplarze

Toyota RAV4 (2000-06) – nadal zdarzają się ciekawe egzemplarze

Choć RAV4 II najlepsze lata ma już za sobą, nadal zdarzają się ciekawe egzemplarze. Owszem, nie kosztują 10 tys. zł, tylko dwa razy więcej, ale jedynie takimi warto się interesować, szczególnie jeśli pod maską pracuje jednostka benzynowa.

Opel Zafira II (2005-14) – auto niedrogie w naprawie, a dostęp do tanich części łatwy

Opel Zafira II (2005-14) – auto niedrogie w naprawie, a dostęp do tanich części łatwy

To niesamowite, jak duże i praktyczne auto udało się zbudować na bazie kompaktowej Astry. Nie dość, że Zafira B ma przestronną część pasażerską i pojemny bagażnik, to w dodatku zmieści się w niej 7 osób (seria), a nieużywane fotele trzeciego rzędu znikają pod podłogą i tworzą równą część ładunkową.

Mazda MX-5 (2005-15) – solidny samochód, ale ma kilka punktów zapalnych

Mazda MX-5 (2005-15) – solidny samochód, ale ma kilka punktów zapalnych

To jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych roadsterów na świecie. Trzecia generacja modelu pojawiła się w 2005 r. i dziś cieszy się sporym zainteresowaniem.

Ford S-Max I (2006-15) – świetnie się go prowadzi i nawet dziś nieźle wygląda

Ford S-Max I (2006-15) – świetnie się go prowadzi i nawet dziś nieźle wygląda

Van ze sportowymi cechami? Wprowadzając S-Maxa, Ford udowodnił, że to możliwe. Samochód nie tylko jest praktyczny, lecz także świetnie się go prowadzi i nawet dziś nieźle wygląda.

Citroen C4 Picasso (2006-13) – świetnie zaprojektowany, niestety nie starzeje się najlepiej

Citroen C4 Picasso (2006-13) – świetnie zaprojektowany, niestety nie starzeje się najlepiej

Znakomicie zaprojektowany i przemyślany Citroen C4 Picasso to van, który niestety nie starzeje się najlepiej. Było kilka nieudanych silników, pojawiał się także problemy z elektroniką, awarie skrzyni zrobotyzowanej. Część egzemplarzy ma pneumatyczne miechy przy tylnej osi, które zapewniają stały prześwit niezależnie od obciążenia.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test