Auto Świat Używane Co warto kupić Solidna średnia w klasie - Ford C-Max II

Solidna średnia w klasie - Ford C-Max II

Autor Adam Włodarz
Adam Włodarz

Ford C-Max ma swój charakter, bo łączy dobre możliwości przewozowe ze świetnymi właściwościami jezdnymi. Nie inaczej jest w drugiej generacji Forda C-Maxa, niezależnie od tego, czy mówimy o krótszej 5-osobowej wersji, czy też o wydłużonym i rzadziej spotykanym Grandzie (5- lub 7-miejscowy; boczne drzwi przesuwane).

otw.fb
Zobacz galerię (16)
Auto Bild
otw.fb

Duże znaczenie w przypadku minivana Forda ma tu wykorzystanie podwozia z Focusa trzeciej generacji. Dzięki temu również koszty napraw zawieszenia nie są wysokie, i tak np. wymiana wszystkich sworzni tylnych wahaczy plus ustawienie geometrii kosztuje ok. 1500 zł (zazwyczaj co 150-200 tys. km).

Autor Adam Włodarz
Adam Włodarz
Powiązane tematy: