Logo
UżywaneCo warto kupićTe SUV-y lepiej importować z Niemiec. Ile muszą kosztować, żeby było sens je kupować?

Te SUV-y lepiej importować z Niemiec. Ile muszą kosztować, żeby było sens je kupować?

W ogłoszeniach auta z importu są najczęściej tańsze lub znacznie tańsze niż te krajowe, choć bywa, że na zdjęciach wyglądają znacznie atrakcyjniej niż "polscy" konkurenci. Skąd te różnice w cenach? Najczęściej z powypadkowej, bardzo trudnej do zweryfikowania przeszłości i z cofniętych liczników. Da się w ogóle kupić coś porządnego z zagranicy? Przekonaliśmy się o tym podczas jednej z naszych komisowych wycieczek: Pojechałem do Kielc po używanego SUV-a od flippera. Nigdy czegoś takiego nie widziałem.

Wróćmy jednak do naszego zestawienia. W co celowaliśmy i co sprawdziliśmy? W SUV-a, który ma już swoje lata, ale jeśli jest zadbany, to oferuje komfort porównywalny z najnowszymi, kosztującymi setki tysięcy złotych SUV-ami. Z jednym wyjątkiem — Toyota RAV4 pojawiła się w tym zestawieniu ze względu na swoją popularność na rynku wtórnym. Zdecydowanie jednak to nie pierwsza generacja cieszy się największym zainteresowaniem.

Ile zatem powinny kosztować (w Niemczech — trzeba do tego dołożyć koszty importu) importowane SUV-y z Niemiec, by było sens kupować je w Polsce?

Udostępnij:
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium