Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Range Rover

Range Rover

Kupujemy używanego SUV-a w Niemczech. W Polsce te modele są ryzykowne. Może tam nie?
Co warto kupić

Kupujemy używanego SUV-a w Niemczech. W Polsce te modele są ryzykowne. Może tam nie?

Wydał majątek na auto, którego "nie da się ukraść". Po 60 godz. pojazd zniknął
Aktualności

Wydał majątek na auto, którego "nie da się ukraść". Po 60 godz. pojazd zniknął

Dwa identyczne Range Rovery, a w nich dwie takie same dziury. To nie jest przypadek
Aktualności

Dwa identyczne Range Rovery, a w nich dwie takie same dziury. To nie jest przypadek

Hotel w pobliżu portu lotniczego London City. Na przyhotelowym parkingu dwa nowe Range Rovery, przykuwające uwagę swoim niebanalnym lakierem. Ale wystarczy przyjrzeć się obu autom z bliska, aby dostrzec jeszcze jeden szczegół wspólny dla obu egzemplarzy. To niewielka dziura w drzwiach.

Autor Mariusz Kamiński
Mariusz Kamiński
Jaguary, Land Rovery i Range Rovery do serwisu. ASO usunie z nich bondowski "gadżet"
Aktualności

Jaguary, Land Rovery i Range Rovery do serwisu. ASO usunie z nich bondowski "gadżet"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) poinformował o dużej akcji naprawczej sprzedanych na polskim rynku samochodów koncernu Jaguar Land Rover. Właściciele nowych i prawie nowych pojazdów zostali zaproszeni do serwisów z powodu... gadżetu rodem z filmów o Bondzie. Fabryka nieświadomie wyposażyła auta w taką funkcję i teraz chce naprawić błąd.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Sprawdziłem, czy Range Rover Evoque z dieslem jest dobry tylko na dalekie trasy
Testy nowych samochodów

Sprawdziłem, czy Range Rover Evoque z dieslem jest dobry tylko na dalekie trasy

Range Rover Evoque drugiej generacji w sprzedaży jest od 2019 r. Jednak aktualna stylistyka to zasługa modernizacji przeprowadzonej w połowie 2023 r. W teście zweryfikowałem, jak podczas codziennego użytkowania w mieście i na trasie spisuje się brytyjski model z 204-konnym silnikiem Diesla.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Range Rover Velar jest jak wino. Z upływem czasu staje się coraz lepszy
Testy nowych samochodów

Range Rover Velar jest jak wino. Z upływem czasu staje się coraz lepszy

Trudno w to uwierzyć, ale Range Rover Velar ma już siedem lat. Ten duży SUV nadal wyróżnia się na drodze, ma eleganckie wnętrze i nie boi się zjazdu z asfaltu. Przetestowałem najnowszą odsłonę z hybrydą plug-in.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Jeździłem SUV-em za ponad milion złotych. Czy może mieć jakieś wady?
Testy nowych samochodów

Jeździłem SUV-em za ponad milion złotych. Czy może mieć jakieś wady?

Jest luksusowy i komfortowy jak limuzyna, a także rodzinny i po prostu uniwersalny — przejedzie przez pole, przeprawi się przez wodę głęboką na 0,9 m, pokona spory dystans bez emitowania spalin, np. przez centrum miasta. Najnowszy Range Rover to absolutny top, królewski SUV, który w prezentowanej wersji kosztuje znacznie ponad milion złotych. Często wszystkie auta, które zatrzymały się obok na światłach, były od niego tańsze.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Dwa luksusowe SUV-y z mocnymi dieslami. Który z nich jest lepszy?
Porównania samochodów

Dwa luksusowe SUV-y z mocnymi dieslami. Który z nich jest lepszy?

BMW X5 xDrive 30d i Range Rover Sport D350 AWD zupełnie inaczej interpretują luksus i sportowy charakter. W naszym teście sprawdzamy, który z SUV-ów z mocnym dieslem pod maską i napędem na wszystkie koła robi to lepiej. Przekonamy się również, w jakiej sytuacji bohaterowie porównania czują się optymalnie.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Szokujące ceny opcji w samochodach. Podsufitka droższa niż dwa iPhone'y 15, Toyota Yaris tańsza od lakieru Mercedesa
Aktualności

Szokujące ceny opcji w samochodach. Podsufitka droższa niż dwa iPhone'y 15, Toyota Yaris tańsza od lakieru Mercedesa

Ile może kosztować 31-calowy telewizor? 22,7 tys. zł, jeśli się wysuwa z podsufitki BMW serii 7. Żółta tarcza obrotomierza w Porsche 911 GT3 RS wymaga dopłaty 1774 zł, a dwukolorowe malowanie Mercedesa-Maybach jest droższe od bazowej Toyoty Yaris. Poznajcie krainę szokujących cen opcji – nawet w czasach inflacji.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Lewandowski, Szczęsny, Milik i spółka. Jakie mają samochody?
Aktualności

Lewandowski, Szczęsny, Milik i spółka. Jakie mają samochody?

Bramkarz reprezentacji Polski w piłce nożnej Wojciech Szczęsny na zgrupowaniu kadry pokazał się w jednym z najdroższych SUV-ów na świecie, ale inni reprezentanci naszego kraju wcale nie mają gorszego motoryzacyjnego gustu czy możliwości finansowych. Także można ich zobaczyć w interesujących autach.

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
Robimy przegląd paragonów. Ile paliwa tak naprawdę zużywają klasyczne auta?
Oldtimer

Robimy przegląd paragonów. Ile paliwa tak naprawdę zużywają klasyczne auta?

Czy Mercedes W126 naprawdę zużywa tyle paliwa, ile kilka nowych egzemplarzy S-klasy? A co z 7.5-litrowymi silnikami V8 w amerykańskich klasykach - czy wymagają od swoich właścicieli posiadania prywatnej cysterny? Skonfrontowaliśmy obiegowe opinie z rzeczywistością. Sprawdziliśmy, ile kosztuje wizyta na stacji benzynowej, gdy jest się właścicielem young- i oldtimera.

Tak wyglądały pierwsze SUV-y znanych marek
Aktualności

Tak wyglądały pierwsze SUV-y znanych marek

Dacia oferowała jednego z pierwszych kompaktowych SUV-ów na świecie, pierwszy Range Rover początkowo nie miał nawet dywaników, a Toyota RAV4 mogła w ogóle nie powstać. Jak wyglądały pierwsze SUV-y firm, które dziś zarabiają na nich krocie?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Nowy Range Rover Sport SV – najmocniejszy w historii firmy: 635 KM i 3,8 s do "setki"
Premiery

Nowy Range Rover Sport SV – najmocniejszy w historii firmy: 635 KM i 3,8 s do "setki"

Oto SUV z osiągami sportowego bolidu, zdolny do ścigania się na torze i jednocześnie zapewniający maksymalny komfort.

Sprawdziliśmy na torze najmocniejsze wersje
Testy nowych samochodów

Sprawdziliśmy na torze najmocniejsze wersje

Nasze międzynarodowe spotkanie redakcyjne Test the Best odbyło się w tym roku już po raz jedenasty. Jak zawsze chodziło o testowanie najnowszych samochodów z jednej strony i wymianę pomysłów między redaktorami naczelnymi z drugiej. Zapraszamy na relację z testu czterech samochodów różnych klas.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
W Londynie kradną Range Rovery na taką skalę, że nie da się ich ubezpieczyć
Aktualności

W Londynie kradną Range Rovery na taką skalę, że nie da się ich ubezpieczyć

Właściciele Range Roverów w Londynie nie mają lekko. Nie dość, że ich auta są jednymi z najczęściej kradzionych w Wielkiej Brytanii, to jeszcze ubezpieczyciele nie chcą ich ubezpieczać z obawy o... możliwą kradzież.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Dziura wycięta w tylnej klapie. Czy złodzieje mają nową metodę kradzieży aut?
Porady

Dziura wycięta w tylnej klapie. Czy złodzieje mają nową metodę kradzieży aut?

Na stronach zajmujących się zabezpieczeniami i motoryzacją od kilku dni pojawiają się artykuły zilustrowane zdjęciami auta z dziurą wyciętą w tylnej klapie. Przestępcy opracowali nową metodę kradzieży aut – krzyczą nagłówki. Sprawdziliśmy, czy metoda jest rzeczywiście nowa i jakie auta są narażone na tego typu ataki.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Range Rover Sport P510e, sportowy elegant z wtyczką
Testy

Range Rover Sport P510e, sportowy elegant z wtyczką

Nowy Range Rover Sport P510e ma napęd hybrydowy z akumulatorem w rozmiarze XL ładowanym z gniazdka, który pozwala na przejechanie w trybie czysto elektrycznym aż 114 km! To pozwala na codzienne ciche i bezemisyjne poruszanie się po mieście. O tym, co jeszcze potrafi luksusowy SUV z wtyczką, przekonaliśmy się podczas pierwszej jazdy.

Audi, BMW i Mercedes dominują w segmencie premium. Czy inna marka może zagrozić Niemcom?
Aktualności

Audi, BMW i Mercedes dominują w segmencie premium. Czy inna marka może zagrozić Niemcom?

Mamy tyle firm premium, które przedstawiają tyle nowości, ale czy którejś z nich w końcu się udało przełamać dominację Audi, BMW i Mercedesa? Na co zdały się ofensywy modelowe Volvo, Tesli, Lexusa, Alfy Romeo, Jaguara, Range Rovera i DS-a? Sprawdzamy.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Komfortowe samochody z lat 90. Te modele nadal mogą być wzorem
Youngtimer

Komfortowe samochody z lat 90. Te modele nadal mogą być wzorem

Samochody lat 90. to przełomowe modele. Te najstarsze z 1990 roku już stają się klasykami, a inne, nieco młodsze, już wkrótce doczekają się takiego statusu. Wśród tych aut szczególną grupę stanowią modele, które zaprojektowano przede wszystkim w celu zapewnienia pasażerom jak najwyższego komfortu jazdy.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Range Rover Sport – nie boi się wody ani błota
Testy nowych samochodów

Range Rover Sport – nie boi się wody ani błota

Range Rover oznacza luksus, nazwa Sport – dobre osiągi. Wszystko się zgadza, choć to niejedyne zalety tego SUV-a. Na asfalcie i w terenie sprawdziliśmy w 3. generacji modelu możliwości 400-konnego benzyniaka.

Range Rover Sport to forteca na kołach. Odcinasz się w niej od wszystkiego
Testy nowych samochodów

Range Rover Sport to forteca na kołach. Odcinasz się w niej od wszystkiego

Range Rover ma wyjątkowy status w motoryzacyjnym świecie. Tymi samochodami chętnie jeżdżą biznesmeni, celebryci, jak i członkowie brytyjskiej rodziny królewskiej. Po tygodniu za kierownicą najnowszego Sporta chyba wiem dlaczego. Żal było się z nim rozstawać.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Euro NCAP. Nowe wyniki testów zderzeniowych. Zaskakują wyniki aut z Chin i modelu premium z Francji
Aktualności

Euro NCAP. Nowe wyniki testów zderzeniowych. Zaskakują wyniki aut z Chin i modelu premium z Francji

Już za kilka miesięcy trudniej będzie o otrzymanie pięciu gwiazdek w testach Euro NCAP. Od 2023 r. organizacja wprowadza zaostrzone kryteria i jeszcze bardziej rozszerzone testy zderzeniowe. Determinacja producentów aut jest jednak tak duża, że poprawiają oni bezpieczeństwo swoich samochodów przed wprowadzeniem nowych norm. Czy skutecznie? Oto wyniki najnowszych testów, w których sprawdzono nie tylko nowe modele marek europejskich i japońskich, ale także odnowioną Teslę i kilka samochodów z Chin.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.