Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat Range Rover

Range Rover

Tak wyglądały pierwsze SUV-y znanych marek

Tak wyglądały pierwsze SUV-y znanych marek

Dacia oferowała jednego z pierwszych kompaktowych SUV-ów na świecie, pierwszy Range Rover początkowo nie miał nawet dywaników, a Toyota RAV4 mogła w ogóle nie powstać. Jak wyglądały pierwsze SUV-y firm, które dziś zarabiają na nich krocie?

Podsufitka droższa od Thermomixa, Toyota Yaris tańsza niż lakier. Szokujące ceny opcji w samochodach

Podsufitka droższa od Thermomixa, Toyota Yaris tańsza niż lakier. Szokujące ceny opcji w samochodach

Ile może kosztować 31-calowy telewizor? 24,5 tys. zł, jeśli się wysuwa z podsufitki BMW serii 7. Żółta tarcza obrotomierza w Porsche 911 GT3 RS wymaga dopłaty 1774 zł, a dwukolorowe malowanie Maybacha jest droższe od bazowej Toyoty Yaris. Poznajcie krainę szokujących cen opcji – nawet w czasach inflacji.

W Londynie kradną Range Rovery na taką skalę, że nie da się ich ubezpieczyć

W Londynie kradną Range Rovery na taką skalę, że nie da się ich ubezpieczyć

Właściciele Range Roverów w Londynie nie mają lekko. Nie dość, że ich auta są jednymi z najczęściej kradzionych w Wielkiej Brytanii, to jeszcze ubezpieczyciele nie chcą ich ubezpieczać z obawy o... możliwą kradzież.

Dziura wycięta w tylnej klapie. Czy złodzieje mają nową metodę kradzieży aut?

Dziura wycięta w tylnej klapie. Czy złodzieje mają nową metodę kradzieży aut?

Na stronach zajmujących się zabezpieczeniami i motoryzacją od kilku dni pojawiają się artykuły zilustrowane zdjęciami auta z dziurą wyciętą w tylnej klapie. Przestępcy opracowali nową metodę kradzieży aut – krzyczą nagłówki. Sprawdziliśmy, czy metoda jest rzeczywiście nowa i jakie auta są narażone na tego typu ataki.

Range Rover Sport P510e, sportowy elegant z wtyczką

Range Rover Sport P510e, sportowy elegant z wtyczką

Nowy Range Rover Sport P510e ma napęd hybrydowy z akumulatorem w rozmiarze XL ładowanym z gniazdka, który pozwala na przejechanie w trybie czysto elektrycznym aż 114 km! To pozwala na codzienne ciche i bezemisyjne poruszanie się po mieście. O tym, co jeszcze potrafi luksusowy SUV z wtyczką, przekonaliśmy się podczas pierwszej jazdy.

Audi, BMW i Mercedes dominują w segmencie premium. Czy inna marka może zagrozić Niemcom?

Audi, BMW i Mercedes dominują w segmencie premium. Czy inna marka może zagrozić Niemcom?

Mamy tyle firm premium, które przedstawiają tyle nowości, ale czy którejś z nich w końcu się udało przełamać dominację Audi, BMW i Mercedesa? Na co zdały się ofensywy modelowe Volvo, Tesli, Lexusa, Alfy Romeo, Jaguara, Range Rovera i DS-a? Sprawdzamy.

Komfortowe samochody z lat 90. Te modele nadal mogą być wzorem

Komfortowe samochody z lat 90. Te modele nadal mogą być wzorem

Samochody lat 90. to przełomowe modele. Te najstarsze z 1990 roku już stają się klasykami, a inne, nieco młodsze, już wkrótce doczekają się takiego statusu. Wśród tych aut szczególną grupę stanowią modele, które zaprojektowano przede wszystkim w celu zapewnienia pasażerom jak najwyższego komfortu jazdy.

Range Rover Sport – nie boi się wody ani błota

Range Rover Sport – nie boi się wody ani błota

Range Rover oznacza luksus, nazwa Sport – dobre osiągi. Wszystko się zgadza, choć to niejedyne zalety tego SUV-a. Na asfalcie i w terenie sprawdziliśmy w 3. generacji modelu możliwości 400-konnego benzyniaka.

Range Rover Sport to forteca na kołach. Odcinasz się w niej od wszystkiego [TEST]

Range Rover Sport to forteca na kołach. Odcinasz się w niej od wszystkiego [TEST]

Range Rover ma wyjątkowy status w motoryzacyjnym świecie. Tymi samochodami chętnie jeżdżą biznesmeni, celebryci, jak i członkowie brytyjskiej rodziny królewskiej. Po tygodniu za kierownicą najnowszego Sporta chyba wiem dlaczego. Żal było się z nim rozstawać.

Euro NCAP. Nowe wyniki testów zderzeniowych. Zaskakują wyniki aut z Chin i modelu premium z Francji

Euro NCAP. Nowe wyniki testów zderzeniowych. Zaskakują wyniki aut z Chin i modelu premium z Francji

Już za kilka miesięcy trudniej będzie o otrzymanie pięciu gwiazdek w testach Euro NCAP. Od 2023 r. organizacja wprowadza zaostrzone kryteria i jeszcze bardziej rozszerzone testy zderzeniowe. Determinacja producentów aut jest jednak tak duża, że poprawiają oni bezpieczeństwo swoich samochodów przed wprowadzeniem nowych norm. Czy skutecznie? Oto wyniki najnowszych testów, w których sprawdzono nie tylko nowe modele marek europejskich i japońskich, ale także odnowioną Teslę i kilka samochodów z Chin.

Brawurowa ucieczka Range Roverem. Gdy go zatrzymali, poznali powody [WIDEO]

Brawurowa ucieczka Range Roverem. Gdy go zatrzymali, poznali powody [WIDEO]

Po pościgu zatrzymano 25-letniego kierowcę, który zignorował sygnał do zatrzymania i stworzył zagrożenie. Powód ucieczki był znany policjantom, jednak w aucie znaleźli oni jeszcze jedną dodatkową przyczynę.

Ile paliwa zużywają klasyczne auta?

Ile paliwa zużywają klasyczne auta?

Czy Garbus jest naprawdę oszczędny, a duży "amerykanin" musi bezwarunkowo zużywać 20 l/100 km? Mówimy głośno: sprawdzamy!

Range Rover i Maybach GLS to SUVy do bycia wożonym

Range Rover i Maybach GLS to SUVy do bycia wożonym

Range Rover i Mercedes-Maybach GLS rozpieszczają wygodami luksusowych limuzyn tak bardzo, że najlepsze miejsce w nich jest z tyłu. Każdy z nich interpretuje okazałość na swój sposób – poświęciłem się i jej doświadczyłem.

Byłem na Land Rover Experience. Czy luksusowe SUV-y dadzą radę w terenie?

Byłem na Land Rover Experience. Czy luksusowe SUV-y dadzą radę w terenie?

Nowy Range Rover i Velar zachwycają luksusem i osiągami, Evoque i Discovery oryginalnym stylem, a Defender przyjemnym prowadzeniem na asfalcie. A co z ich dzielnościami terenowymi? Podczas Land Rover Experience sprawdziliśmy, jak te modele poradzą sobie podczas offroadowych zmagań.

Całkowicie zniszczony nowy Range Rover stał na skrajnym pasie. Co się stało?

Całkowicie zniszczony nowy Range Rover stał na skrajnym pasie. Co się stało?

W USA z ciężarówki przewożącej całkowicie nowe Range Rovery spadł jeden z transportowanych samochodów. W wyniku zdarzenia auto zostało niemal doszczętnie zniszczone.

Najszybsze SUV-y, jakie można teraz kupić

Najszybsze SUV-y, jakie można teraz kupić

Są funkcjonalne, uniwersalne i świetnie sprawdzają się w roli aut rodzinnych. W prezentowanych wersjach potrafią jeszcze pokazać prawdziwie sportowy charakter. Oto ranking 20 mocnych SUV-ów, aktualnie dostępnych w sprzedaży, które łączy jedna cecha – wszystkie na sprint do "setki" potrzebują mniej niż 4,5 s. Rekordzista robi to w czasie 2,6 s!

Materiał reklamowy na zlecenie marki Land Rover
Evoque i Velar — gwiazdy Land Rovera w topowej formie

Evoque i Velar — gwiazdy Land Rovera w topowej formie

Jeżeli lubisz aktywny tryb życia, kochasz odkrywać nowe miejsca na mapie i zdobywać nieprzetarte terenowe szlaki, to mamy coś dla Ciebie: zabierzemy Cię do salonu Land Rovera!

Jego Wysokość Range Rover — jeździliśmy już najnowszą generacją

Jego Wysokość Range Rover — jeździliśmy już najnowszą generacją

Dolina Napa w Kalifornii słynie z win najlepszej jakości, luksusowych kurortów i wspaniałych krajobrazów. To idealne miejsce, by rozsmakować się w piątej już odsłonie jednego z najsłynniejszych prestiżowych SUV-ów na świecie i sprawdzić, czy Range Rover nadal trzyma królewską formę

Range Rover Vogue dla klientów z Bliskiego Wschodu. Ze złotem, a skromny!

Range Rover Vogue dla klientów z Bliskiego Wschodu. Ze złotem, a skromny!

Złote wykończenie? Range Rover nie oferuje takiej opcji nawet w swoim flagowym SUV-ie. Ale od czego są tunerzy! Nowy Range Rover Vogue RV 650 od Manharta to opcja stworzona specjalnie (i wyłącznie) dla klientów z Bliskiego Wschodu.

Rzeczywiste spalanie 100 klasyków. Czy któryś pali więcej niż 20 l/100 km?

Rzeczywiste spalanie 100 klasyków. Czy któryś pali więcej niż 20 l/100 km?

Jakie zużycie paliwa mają klasyczne samochody? Czy jest to znacząco więcej w porównaniu z nowoczesnymi modelami, a może wręcz przeciwnie – zadowalają się mniejszą ilością paliwa niż dzisiejsze cięższe i naszpikowane elektroniką pojazdy. Test zabytkowych modeli pokazuje, jakie jest ich rzeczywiste zapotrzebowanie na paliwo.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test