Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Sprawdziliśmy na torze najmocniejsze wersje

Sprawdziliśmy na torze najmocniejsze wersje

Nasze międzynarodowe spotkanie redakcyjne Test the Best odbyło się w tym roku już po raz jedenasty. Jak zawsze chodziło o testowanie najnowszych samochodów z jednej strony i wymianę pomysłów między redaktorami naczelnymi z drugiej. Zapraszamy na relację z testu czterech samochodów różnych klas.

Test the Best
Auto Bild
Test the Best
  • Porsche 911 GT3 RS z 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o mocy 525 KM osiąga 100 km/h po 3,2 s, a maksymalnie można samochodem jechać 296 km/h
  • Range Rover Sport P510e rozpędza się do setki po 5,4 s, natomiast prędkość maksymalna brytyjskiego SUV-a wynosi 242 km/h
  • BMW M3 Touring ma pod maską 6-cylindrowy silnik o mocy 510 KM, setkę uzyskuje się po 3,6 s, a ograniczona elektronicznie, maksymalna prędkość to 250 km/h
  • Opel Astra Sports Tourer GSe to 225-konna hybryda plug-in, która setkę uzyskuje po 7,7 s, maksymalna prędkość wynosi w tym przypadku 235 km/h, a po naładowaniu akumulatorów na 100 proc., w trybie elektrycznym można pokonać do 64 km

W pierwszej części Test the Best przedstawiliśmy wrażenia z jazdy pięcioma spośród kilkudziesięciu aut, które testowaliśmy na torze firmy Bridgestone niedaleko Rzymu. Wówczas mogliśmy przekonać się o zaletach i wadach następujących samochodów: Ora Funky Cat 400 Pro+, Nio EL7, Peugeot 408, Bentley Bentayga V8 EWB, Porsche 911 Carrera T.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji