Logo
TestyTesty nowych samochodówSprawdziliśmy na torze najmocniejsze wersje

Sprawdziliśmy na torze najmocniejsze wersje

  • Porsche 911 GT3 RS z 6-cylindrowym silnikiem typu bokser o mocy 525 KM osiąga 100 km/h po 3,2 s, a maksymalnie można samochodem jechać 296 km/h
  • Range Rover Sport P510e rozpędza się do setki po 5,4 s, natomiast prędkość maksymalna brytyjskiego SUV-a wynosi 242 km/h
  • BMW M3 Touring ma pod maską 6-cylindrowy silnik o mocy 510 KM, setkę uzyskuje się po 3,6 s, a ograniczona elektronicznie, maksymalna prędkość to 250 km/h
  • Opel Astra Sports Tourer GSe to 225-konna hybryda plug-in, która setkę uzyskuje po 7,7 s, maksymalna prędkość wynosi w tym przypadku 235 km/h, a po naładowaniu akumulatorów na 100 proc., w trybie elektrycznym można pokonać do 64 km
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

W pierwszej części Test the Best przedstawiliśmy wrażenia z jazdy pięcioma spośród kilkudziesięciu aut, które testowaliśmy na torze firmy Bridgestone niedaleko Rzymu. Wówczas mogliśmy przekonać się o zaletach i wadach następujących samochodów: Ora Funky Cat 400 Pro+, Nio EL7, Peugeot 408, Bentley Bentayga V8 EWB, Porsche 911 Carrera T.

Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium