aut rocznie, co oznaczałoby 2-procentowy udział w europejskim rynku samochodowym. W zeszłym roku do tutejszych odbiorców trafiło 213 tys. aut tej japońskiej marki (1,2 proc. rynku). Pierwszy z zapowiadanych 12 nowych modeli to wchodzący właśnie do sprzedaży zmodernizowany Space Star, produkowany w Holandii. Jest to najlepiej sprzedające się Mitsubishi w Europie. Następną nowością będzie w 2004 r. małe auto (najpierw w wersji 3- potem także 5-drzwiowej), również holenderskiej produkcji. Czterodrzwiowa odmiana Smarta pojawi się, gdy dobiegnie końca produkcja Carismy i Volvo S40/V40. W przyszłym roku w kwietniu w salonach sprzedaży stanie modny pojazd wielozadaniowy Airtrek - jako SUV z napędem na cztery koła i jako kombi.Wprowadzanie nowych modeli jest częścią nowej strategii zreorganizowanego Mitsubishi Motor Europe z siedzibą w Amsterdamie, zorientowanego bardziej niż dotychczas na potrzeby europejskiego klienta.
12 modeli Mitsubishi w ciągu najbliższych czterech lat
Mitsubishi Motors zamierza zwiększyć swój udział w eu-ropejskim rynku. Celem do 2005 roku jest osiągnięcie sprzedaży na poziomie 300 tys.