Jubileuszowym motorem została jednostka wysokoprężna 2.0 TDI w wariancie 170-konnym, która trafiła do Audi TT Coupe przeznaczonego na rynek belgijski, a składanego również w Győr.

Obecnie w fabryce silników Audi Hungaria pracuje 3 950 osób. Z taśmy produkcyjnej zjeżdża 270 wariantów silnikowych, od 4- do 12-cylindrowych jednostek napędowych o mocach od 75 do 570 KM. Silniki są montowane w ponad 40 modelach Grupy Volkswagena występujących na 25 rynkach.

Pierwsze silniki zaczęły powstawać w węgierskim zakładzie niemieckiego koncernu w 1993 roku, a produkcja seryjna jednostki czterocylindrowej z pięcioma zaworami na cylinder rozpoczęła się rok później. Od 1997 roku Audi Hungaria wytwarza motory V6 i V8. W 2000 roku w zakładzie zlokalizowano także produkcję silników Diesla. Siedem lat później zapoczątkowano montaż tubodiesli z bezpośrednim wtryskiem typu common rail. W tym czasie rozpoczęto również produkcję 10-cylindrowych motorów twin-turbo oraz 12-cylindrowców.