Tytuł mistrzowski w klasie I dla Wystawiono auta następujących marek: Alfa Romeo, Audi, BMW, Honda, Mazda, Mitsubishi, Opel, Renault, Subaru, Skoda i Toyota. Przeważały samochody stuningowane, ale trafiały się seryjne egzemplarze, jak np. Alfa Romeo MiTo.

Dopisała pogoda. Było wprawdzie dość zimno (2-4 C), ale sucho, a stopniowo nagumowywany tor umożliwiał coraz szybszą jazdę, dzięki czemu zawodnicy doskonalili swoje umiejętności prowadzenia. Jazda po torze to przecież wyjątkowy trening bezpieczeństwa, uczący pokory dla praw fizyki.

Sprawiedliwe warunki zapewnia elektroniczny system pomiaru czasu TAG Heuer. Dzięki wzorowej dyscyplinie rozegrano aż 7 mierzonych przejazdów, z których do klasyfikacji końcowej liczył się najlepszy. Panowała przyjacielska atmosfera, czego najlepszym wyrazem była wzajemna pomoc uczestników w przypadku drobnych usterek. Z kolei obecność pań przyczyniała się do rodzinnej atmosfery w strefie serwisowej.

Wyznaczoną trasę najszybciej przejechały samochody z napędem na 4 koła. Triumfował Piotr Kałużny w Mitsubishi Lancer Evo, przed Marcinem Iskrowiczem w Subaru Impreza (ze względu na obowiązki nie dotrwał do końca zawodów i nie ma go na zdjęciu zwycięzców klasy) oraz Damianem Kaczorowskim w Subaru Impreza STI. Najlepszy czas "ośką" uzyskał Jakub Jurek, jadący BMW 323ti (klasa II).

Tytuł mistrzowski w klasie I (do 1600 cm3*) zapewnił już sobie Mirosław Gądek, który wygrał wszystkie dotychczasowe rundy w swojej kategorii. Umiejętnie wykorzystywał możliwości swojego Civika, który kręci się do 9 500 obr./min. i osiąga moc maksymalną prawie 200 KM. W pozostałych klasach rywalizacja wciąż trwa, ponieważ do klasyfikacji generalnej liczy się pięć najlepszych występów, a zostały jeszcze dwie rundy. Kolejne zawody odbędą się 10 grudnia 2011 r. (sobota) od 9:00. Serdecznie zapraszamy.

Wyniki 5. rundy Wrocławskiej Ligi Time Attack

Klasa I (do 1600 cm3*)

1. Mirosław Gądek, Honda Civic

2. Łukasz Lachtera, Honda CRX

3. Dominik Bednawski, Honda Civic

klasa II (do 2500 cm3*)

1. Jakub Jurek, BMW 323ti

2. Jakubowski Paweł, Honda Civic

3. Krystian Mendyk, Renault Clio

klasa III (powyżej 2500 cm3*)

1. Marek Merwart, SEAT Ibiza Cupra

2. Seweryn Kubacki, Scoda Octavia

3. Bartosz Jakubowski, Honda Civic (Kompresor)

klasa IV (powyżej 2500 cm3*, AWD)

1. Piotr Kałużny, Mitsubishi Lancer Evo

2. Marcin Iskrowicz, Subaru Impreza

3. Damian Kaczorowski, Subaru Impreza STI

*Uwaga: W przypadku silników benzynowych z turbodoładowaniem pojemność skokowa mnożona jest przez współczynnik 1,7.