Acabion to bardzo ciekawa modyfikacja motocykla Suzuki Hayabusa. Nadwozie w większości zbudowano z kompozytów węglowych, dzięki czemu masa całkowita wynosi zaledwie 359 kg. Jednostką napędową jest 4-suwowy silnik chłodzony cieczą o czterech cylindrach i pojemności 1299 cm3 z rozrządem DOHC. W seryjnym motocyklu moc jednostki wynosi 175 KM (129 kW) przy 9800 obr./min, a moment obrotowy daje 138 Nm przy 7000 obr./min. Acabion nie ma jednak standardowego silnika, dzięki licznym modyfikacjom i elementom z amerykańskich dragsterów, całkowita moc wzrosła do 354 KM (260 kW) przy 9300 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 300 Nm przy 6900 obr./min.
Acabion GTBO oferuje stosunek moc do masy prawie 1000 KM na tonę, a z takimi osiągami można czynić cuda. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 280 mph (448 km/h), ale teoretycznie motocykl mógłby osiągnąć nawet 342 mph (prawie 549 km/h). Porażająca jest również elastyczność pojazdu: przyśpieszenie od 180 mph (288 km/h) do 280 mph (448 km/h) odbywa się w 10 s.
Kokpit Acabionu wykorzystuje technologie znane z formuly 1. Motocykl jest w stanie przewieść dwóch pasażerów, którzy siedzą za sobą, a każdy z nich może delektować się muzyką z elitarnego zestawu audio Syrincs Oxygen 5.1. Drogowy odrzutowiec Acabion budowany jest ręcznie, a jego cena wynosi 540 tys. euro.