Ta wersja będzie najszybsza i najbardziej luksusową, powstanie jedynie 100 egzemplarzy serii limitowanej. Warto dodać, iż dotychczas wyprodukowano 500 egzemplarzy 8C Competizione w wersji coupé i kolejnych 500 egz. 8C Spider.

Nowa wersja będzie miała nadwozie lżejsze o 100-150 kg, co uzyskane zostanie dzięki zastosowaniu elementów z karbonu i pozwoli to na uzyskanie masy własnej pojazdu 1450 kg. Dla porównania konkurencyjny Mercedes-Benz SLS AMG ma masę 1695 kg.

Kolejnym nowym elementem będzie większa moc jednostki napędowej. Widlasty ośmiocylindrowy silnik o pojemności skokowej 4,7 litra zwiększy swoją moc z 450 do 500 KM i będzie współpracował z sześciostopniowa przekładnią sekwencyjną. W 8C GTA, podobnie jak w przypadku 8C Competizione, pochodzi z Maserati. Produkcją zajmuje się zakład silników Ferrari.

Oczekuje się, iż 8C GTA przekroczy dotychczasowe symboliczne granice: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu poniżej 4 sekund i prędkośc maksymalna 300 km/h. Limitowana seria 100 egz. zostanie odpowiednio rozdzielona na kluczowe rynki. Dla przykładu Niemcy otrzymają tylko 10 egzemplarzy, a cena jednego ustalona została na 235 tys. euro.