Lifting poprawił wygląd obu kombivanów. Modyfikacje nadwozia, które szybko zauważymy to: nowy grill, reflektory i światła LED do jazdy dziennej. Lusterka zewnętrzne Berlingo mają teraz bardziej opływowy kształt, co w połączeniu z nowymi wzorami felg pozwoliło zmniejszyć poziom zużycia paliwa.
Berlingo Multisapce może być wyposażone w siedem niezależnych foteli. Ponadto można zamówić specjalny szklany dach Modutop. Klienci kupujący Peugeota mogą wybrać wersję krótszą i dłuższą, powierzchnia ładunkowa ma wtedy odpowiednio 3,7 metra3 lub 4,1 m3
Moc silników w porównaniu do tych z ich poprzedników wzrosła, a poziom emisji CO2 zmalał. Citroen i Peugeot mogą być wyposażone w jedną z pięciu jednostek napędowych. Silnik benzynowym 1.6 w Partnerze dysponuje mocą 90 KM, a w Berlingo 95 KM. Najsłabszy diesel w obu autach produkuje 75 KM. Najmocniejszym dieslem dysponuje Citroen rozwijający 115 KM. Peugeot nie ma tak mocnej jednostki, ale może pochwalić się niższą emisją dwutlenku węgla, najbardziej ekologiczna jednostka montowana w tym modelu produkuje 123 g/km CO2.
W Gamie Citroena pojawi się odmłodzony model Jumpy Combi. Podobnie jak w Berlingo Jumpy ma zmodernizowany przód, zmiany odnajdziemy również z tyłu auta. Na pokładzie znajdzie się system Grip Control optymalizujący trakcje za pośrednictwem systemu ESP.
Silnik przewidziane dla Jumpera dysponują mocami od 95 KM do 160 KM, najmocniejsza może być sprzężona z sześciobiegowym automatem. By zmniejszyć emisję CO2 producent zastosował specjalne panele pod autem poprawiające przepływ powietrza oraz system volt control optymalizujący ładowanie akumulatora przez alternator.