Lifting poprawił wygląd obu kombivanów. Modyfikacje nadwozia, które szybko zauważymy to: nowy grill, reflektory i światła LED do jazdy dziennej. Lusterka zewnętrzne Berlingo mają teraz bardziej opływowy kształt, co w połączeniu z nowymi wzorami felg pozwoliło zmniejszyć poziom zużycia paliwa.

Berlingo Multisapce może być wyposażone w siedem niezależnych foteli. Ponadto można zamówić specjalny szklany dach Modutop. Klienci kupujący Peugeota mogą wybrać wersję krótszą i dłuższą, powierzchnia ładunkowa ma wtedy odpowiednio 3,7 metra3 lub 4,1 m3

Moc silników w porównaniu do tych z ich poprzedników wzrosła, a poziom emisji CO2 zmalał. Citroen i Peugeot mogą być wyposażone w jedną z pięciu jednostek napędowych. Silnik benzynowym 1.6 w Partnerze dysponuje mocą 90 KM, a w Berlingo 95 KM. Najsłabszy diesel w obu autach produkuje 75 KM. Najmocniejszym dieslem dysponuje Citroen rozwijający 115 KM. Peugeot nie ma tak mocnej jednostki, ale może pochwalić się niższą emisją dwutlenku węgla, najbardziej ekologiczna jednostka montowana w tym modelu produkuje 123 g/km CO2.

W Gamie Citroena pojawi się odmłodzony model Jumpy Combi. Podobnie jak w Berlingo Jumpy ma zmodernizowany przód, zmiany odnajdziemy również z tyłu auta. Na pokładzie znajdzie się system Grip Control optymalizujący trakcje za pośrednictwem systemu ESP.

Foto: Auto Świat
Berlingo i Partner: kombivany po liftingu

Silnik przewidziane dla Jumpera dysponują mocami od 95 KM do 160 KM, najmocniejsza może być sprzężona z sześciobiegowym automatem. By zmniejszyć emisję CO2 producent zastosował specjalne panele pod autem poprawiające przepływ powietrza oraz system volt control optymalizujący ładowanie akumulatora przez alternator.