Cadillac ma agresywny, poprawiający aerodynamikę bodykit nadwozia, dyfuzor, obniżone zawieszenie, ceramiczne hamulce Brembo i sybarycko wykończone wnętrze. Silnik? 6,2 l V8, który dzięki technicznym sztuczkom i dwóm turbosprężarkom oferuje nie 556 jak model seryjny, ale aż 1014 KM (Veyron ma 1001 KM). Osiągi? 3,5 s do setki i maksymalnie 370 km/h (Veyron – 2,5 s, maks. 407 km/h). Poza tym 1/4 mili (jakież to amerykańskie!) przejeżdża w 10,9 s (Veyron – 10,2 s). Można powiedzieć, że to najprawdopodobniej najmocniejszy i najszybszy Cadillac świata. A przy tym superrzadki, bo wyjedzie na drogi tylko w 12 egzemplarzach (Veyron powstał w ilości 300 sztuk).
Cadillac CTS-V Coupe Hennessey jest mocniejszy niż Bugatti Veyron
Cadillac CTS-V Coupe przyprawiony przez tunera Hennessey jest mocniejszy niż Bugatti Veyron, a przy tym niewiele od niego wolniejszy i zdecydowanie rzadszy.