Prezentowane auto nawiązuje stylem do innego koncepcyjnego pojazdu GM Sierra All-Terrain oraz kultowego Chevy S-10 ZR2. O zadziorny wygląd Colorado Rally dbają opony BFGoodrich Mud-Terrain T/Aw rozmiarze 305/60R18 oraz zawieszenie o długim skoku amortyzatorów. W przednim i tylnym zderzaku zamocowano wyciągarki. Zapasowe koło zamocowano na pace, zmniejsza to możliwości jej wykorzystania, ale wygląda szpanersko.We wnętrzu odnajdziemy wiele sportowych akcentów: kubełkowe fotele,pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa, dodatkowe wskaźniki zegarów oraz kontrolki, regulatory ciśnienia w oponach i twardości amortyzatorów. Ciekawym elementem są szyby wykonane z akrylu wyposażone we wloty powietrza.Do napędu nowego Chevroleta Colorado posłuży czterocylindrowa jednostka diesla o pojemności 2.8 litra. Będzie ona montowana do wersji oferowanych na rynku europejskim oraz północnoamerykańskim. W USA i Kanadzie pod maskę pickupa trafi silnik benzynowy.GM spodziewa się, że roczna sprzedaż auta na rynkach całego świata wyniesie 100 000 egzemplarzy. Ma on być poważnym konkurentem VW Amaroka. Pierwsze modele Colorado mająbyć wyprodukowane w październiku 2011 roku w tajlandzkiej fabryce, a w 2012 ruszy produkcja w Brazylii. Od 2014 model ten będzie produkowany także w USA.
Galeria zdjęć
Wyciągarka została zamocowano nie tylko w przednim zderzaku – drugą umieszczono z tyłu.
Koncepcyjny pickup posiada duży prześwit oraz amortyzatory o długim skoku.
Auto wyposażono w opony BFGoodrich Mud-Terrain T/A w rozmiarze 305/60R18.
Na pace zamocowano koło zapasowe.