Jak się okazało, był to pierwszy pełnoprawny pokaz tego modelu. Po przeszło trzech latach wzajemnych oskarżeń, w kwietniu tego roku Daimler i Martin Motors osiągnęły ostateczne porozumienie, na mocy którego samochód z nieznacznie zmodyfikowanym nadwoziem może być legalnie sprzedawany na całym rynku europejskim. Jak do tej pory sprzedaż była realizowana tylko w Grecji, gdzie lokalny sąd odrzucił zarzuty Daimlera.

W 2007 roku przez oskarżenia Daimlera o skopiowanie Smarta została zablokowana prezentacja modelu we Frankfurcie, a później na salonie w Bolonii. W między czasie samochód musiał zmienić nazwę z Noble (wybrano Bubble), ponieważ w powietrzu wisiało kolejne oskarżenie, tym razem ze strony brytyjskiego producenta sportowych aut Noble Automotive.

Zmodernizowany pojazd chińskiej marki Shuanghuan, którego pełna nazwa na rynku europejskim brzmi "Martin Motors Bubble", odróżnia się głównie tym, że ma silnik zamontowany z przodu i może przewozić czterech pasażerów. Samochód ma 3270 mm długości, o 43 mm więcej niż Toyota IQ. Do jego napędu zastosowano silnik o poj. 1.1 litra i mocy 68 KM (88 Nm), który rozpędza auto maksymalnie do 160 km/h. Co istotne z punktu wiedzenia europejskiego klienta, jednostka ta spełnia normę czystości Euro V. W przyszłym roku ofertę ma uzupełnić wersja z napędem elektrycznym, która sprzedawana jest już w USA pod nazwą Wheego Whip Life. Cena w Europie ma nie przekroczyć 20 000 euro.

Bazowa, spalinowa wersja Buble wyceniona została na 9 960 euro. Jej wyposażenie obejmuje ABS, dwie poduszki powietrzne, klimatyzację, radio CD MP3 i elektrykę szyb i lusterek. Dodatkowo klienci będą mogli zamówić instalację LPG, a także skórzaną tapicerkę, lakier metalik czy okno panoramiczne. W ofercie znajdzie się także specjalna wersja przygotowana przy współpracy ze znanym tunerem Sparco. Nowością będzie wariant z kołem zapasowym umieszczonym na tylnej klapie.

Sprzedaż we Włoszech początkowo będzie się odbywać za pośrednictwem 40 dealerów. Przedstawiciele marki twierdzą, że nie ma przeszkód aby rozpocząć dystrybucję auta w Niemczech, ale na razie nie znaleźli odpowiedniego partnera handlowego. Wcześniej spółka współpracowała w Niemczech z China Automobile Deutschland, ale zablokowanie przez BMW sprzedaży Shunanghuana CEO automatycznie zakończyło ich współpracę.

Największą niewiadomą pozostaje bezpieczeństwo. W chińskich testach przeprowadzonych w 2008 roku samochód (oryginalne oznaczenie HX6300A) uzyskał zaledwie dwie gwiazdki, co jak do tej pory jest jednym z najgorszych wyników w historii lokalnej organizacji C-NCAP. Nie wiadomo, jakie dokładnie zmiany wprowadził importer, ale z pewnością europejska organizacje Euro NCAP szybko sprawdzi możliwości pojazdu, tak jak to miało miejsce w przypadku innych modeli z Chin oferowanych na Starym Kontynencie.