Goście koncesjonera marki Citroën, Tadeusza Postka, w tym przedstawiciele biznesu i lokalnych mediów licznie przybyli na uroczystość otwarcia obiektu w Trójmieście. Była to też pierwsza okazja, aby oficjalnie spotkać się z nowym Dyrektorem Generalnym Citroën Polska, Lahouarim Bennaoum.
Po części oficjalnej i uroczystym przecięciu wstęgi, nastąpiła prezentacja stacji. Władze lokalne reprezentowane były w osobie Przewodniczącego Rady Miasta Gdańsk, Bogdana Oleszka. Gościom czas umilił występ Justyny Steczkowskiej.
Architektonicznie nowy image opiera się - jak podkreślają przedstawiciele Citroëna - na lekkości, przestronności oraz czystości formy. Atutem nowej aranżacji wnętrza ma być natychmiastowa identyfikacja działów. Auto Postek jest jednym z pierwszych salonów w Europie zgodnych z nowym wizerunkiem Marki.
Ta pierwsza polska realizacja w duchu Créative Technologie pociągnie za sobą przebudowę kolejnych salonów. Zakończenie procesu zmiany wizerunku we wszystkich autoryzowanych punktach Citroëna przewidziane jest na koniec 2011 roku.
Sieć dilerska Nissana powiększyła się w tym tygodniu o kolejny, nowy obiekt w Opolu. Na jego terenie mieści się salon z prezentowanymi modelami z gamy Nissana, biuro obsługi klienta, stacja obsługi samochodów z dziewięcioma stanowiskami wyposażonymi we wszelkie urządzenia niezbędne do obsługi i napraw samochodów. Ponadto obiekt dysponuje jednym z najnowocześniejszych w województwie warsztatów blacharskich o powierzchni 800 m2, ścieżką diagnostyczną wraz ze stacją kontroli pojazdów, serwisem ogumienia oraz myjnią.
VIP CAR posiada również własną pomoc drogową, gotową do transportu pojazdów. Dla klientów oczekujących na odbiór samochodów wydzielona została kawiarnia gdzie miło mogą spędzić czas.
Docelowy salon w którym umiejscowiona zostanie marka Nissan znajduje się jeszcze w budowie. Po jego otwarciu znacznie zwiększy się jego powierzchnia oraz liczba znajdujących się w salonie modeli Nissana.
VIP CAR działa w branży motoryzacyjnej od 1992 roku. Jej doświadczenie z pewnością zaprocentuje w wysokiej jakości obsłudze klienta i fachowych serwisowaniu pojazdów.
Pierre Boutin, Dyrektor Zarządzający Nissan Sales Central & Eastern Europe pokreślił podczas otwarcia, że „w Nissanie przywiązujemy równie dużą wagę do jakości naszych dilerów, jak do jakości naszych produktów”. Dodał także, że podczas ceremonii „miało miejsce wmurowanie kamienia węgielnego pod całkowicie nowy salon, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów”.