Kontrakt będzie realizowany sukcesywnie do końca 2008 r. Wartość transakcji (liczona według cen nominalnych) wynosi ponad 5 milionów złotych. Auta będą wykorzystywane jako samochody zastępcze dla klientów (zarówno indywidualnych, jak i flotowych), obsługiwanych przez sieci serwisowe Q-Service, Auto Crew i Perfect Service. Przygotowane do odbioru Citroëny C1 mają nadwozia oklejone w firmowe barwy tych sieci serwisowych. Dodatkowo wyposażone są w komplet zimowych opon na wymianę.

- Za wyborem Citroënów C1 przemawiała atrakcyjna cena, walory funkcjonalne tego modelu idealnie dostosowane do potrzeb klientów naszych serwisów partnerskich (w wyposażeniu jest m.in. pakiet bezpieczeństwa z układem ABS i poduszkami powietrznymi, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby), a także uroda tego auta, dobrze zharmonizowana z wizualną stroną naszych sieci serwisowych, dzięki czemu Citroëny C1 stanowią doskonałą reklamę warsztatów Q-Service, Auto Crew i Perfect Service. Istotna była pełna gotowość spółki Citroën Polska do realizacji kontraktu w sposób odpowiadający naszym oczekiwaniom. Ważna była także doskonała opinia o jakości i niezawodności samochodów – informuje Adam Karpiński, dyrektor pionu sprzedaży korporacyjnej w Inter Cars S.A.

- Nie jesteśmy dla siebie nowymi partnerami. Mamy wzajemne zaufanie i dobre doświadczenia ze współpracy jeszcze z czasów, gdy współdziałaliśmy ze spółką JC AUTO, która weszła w skład spółki Inter Cars. Wymagania związane z tym kontraktem nie są, więc dla nas czymś nieznanym. Ale oprócz znajomości potrzeb partnera ważne jest i to, aby w odpowiednim momencie umieć złożyć mu ofertę, precyzyjnie trafiającą w jego oczekiwania – twierdzi Marek Olesiński, szef do spraw sprzedaży do firm w spółce Citroën Polska.

- Transakcja została sfinansowana z własnych środków przez Inter Cars S.A. Zakładamy, że samochody będą eksploatowane przez dwa lata. W tym okresie Inter Cars zapewnia autom pełny serwis i ubezpieczenie. Po dwóch latach serwis, który korzysta z auta, ma prawo do pierwokupu po atrakcyjnej cenie – wyjaśnia Adam Karpiński.

- Nie jest wykluczone, że obecny kontrakt znajdzie swoją kontynuację w postaci następnych dostaw samochodów Citroën C1 i Citroën Berlingo dla Inter Cars S.A. oraz dla związanych z nią spółek – przewiduje Marek Olesiński.