Logo
WiadomościAktualnościCitroën: program sponsorski C2-R2 Teams Challenge w Polsce

Citroën: program sponsorski C2-R2 Teams Challenge w Polsce

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

Sześć załóg, w tym cztery polskie, wystartowało w Citroënach C2 w 64. Rajdzie Polski. Rok temu właśnie w Mikołajkach zadebiutował model C2-R2 - samochód opracowany w oparciu o nowe przepisy FIA.

Citroën: program sponsorski C2-R2 Teams Challenge w Polsce
Auto Świat
Citroën: program sponsorski C2-R2 Teams Challenge w Polsce

Rok po premierze C2-R2, Citroën Polska oraz Total Polska i Michelin zaprezentowały „C2-R2 Teams' Challenge” - program sponsorski adresowany do kierowców startujących w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski samochodami Citroën C2-R2.

Program jest oparty na indywidualnej umowie zawieranej z zawodnikami na poszczególne starty, na podstawie której Citroën Polska premiuje finansowo wyniki kierowców w wysokości zaleŜnej od zajętej lokaty w klasie A6 klasyfikacji końcowej rajdu.

W ramach C2-R2 Teams' Challenge, za pośrednictwem Citroën Polska zawodnicy korzystają w pełnym zakresie z oferty Citroën Sport, otrzymując ponadto:

- preferencyjne warunki zakupu samochodu C2 VTS stanowiącego bazę do budowy wersji C2-R2;- specjalne warunki zakupu części zamiennych w trakcie całego sezonu;- dostępność części zamiennych w parku serwisowym rajdu;- moŜliwość konsultacji technicznych z inŜynierami Citroën Sport.

W 64. Rajdzie Polski, Citroënami C2-R2 startowały polskie załogi: Piotr Maciejewski i Piotr Kowalski, Radosław Typa i Wojciech Żuk, Ariel Piotrowski i Martyna Zarębska, Maciej Rzeźnik i Daniel Dymurski oraz Simon Jean-Joseph i Jack Boyère (Citroën Sport).

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: