Logo
WiadomościAktualnościCzy ogłoszenie dotyczące pojazdu użytkowego może być rzeczywiście ciekawe?

Czy ogłoszenie dotyczące pojazdu użytkowego może być rzeczywiście ciekawe?

Materiał reklamowy na zlecenie marki
OTOMOTO

Czy ogłoszenie dotyczące pojazdu użytkowego może być rzeczywiście ciekawe? Łukasz Juskowiak Marketing Director OLX Motors Europe, odpowiedzialny za wybór zwycięskiego ogłoszenia w konkursie TYTANI OTOMOTO w kategorii "Samochody dostawcze", w rozmowie z Piotrem Kozłowskim z Auto Świata, opowiada o ogłoszeniu przygotowanym w tak fascynujący sposób, że SAMI jurorzy konkursu nabrali ochoty na przejażdżkę tym dostawczakiem. Jak stworzyć takie ogłoszenie? Tego dowiecie się z tej rozmowy.

2475
21
6
5
2
2
1
Materiał reklamowy na zlecenie marki
OTOMOTO
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium