W 1932 roku do produkcji wprowadzono nowy model z wlotem powietrza w kształcie maski szermierza i nową, dzieloną, choć nadal płaską, szybą przednią. Prezentowany model produkowano w pięciu wersjach nadwozia montowanych na podwoziu z rozstawem osi 285 cm wytwarzano też szóste nadwozie - siedmioosobowego sedana na podwoziu z rozstawem osi 307 cm. W sumie produkcja modelu SC we wszystkich wersjach nadwozia wyniosła 27 441 sztuk.Silnik 6-cylindrowy, dolnozaworowy, rzędowy o pojemności 3560 ccm rozwijał moc 75 KM przy 3400 obr./min. W Anglii model ten był dostępny jedynie z mniejszą jednostką 2.8.Firma DeSoto przetrwała aż do 1960 roku, najdłużej ze wszystkich "tymczasowych" firm utworzonych do sprzedawania tańszych i często gorszych jakościowo aut.
De Soto SC 1932 rok USA
Firma De Soto została utworzona przez koncern Chryslera w 1928 roku, aby wypełnić lukę pomiędzy Dodgem a Plymouthem, firmami także należącymi do koncernu. W rzeczywistości chodziło o obniżenie ceny samochodów z silnikami 6-cylindrowymi.
Auto Świat
De Soto SC 1932 rok USA