Pojazd ten ma długość 3,4 metra, rozstaw osi 2455 mm i pod tym względem może być porównywany z małym hatchbackiem jak np. Škoda Fabia, która ma tylko o 60 cm więcej. Move należy do japońskiej klasy kei cars i napędzany jest silnikiem o pojemność skokowej 660 cm3 o mocy 53 KM.
Wyposażony jest w system start-stop, recyrkulację spalin i-EGR, bezstopniową przekładnię CVT, która przekazuje moment obrotowy na przednią oś lub wszystkie cztery koła. Nowa generacja jest lżejsza o 35 kg od poprzedniej, co stało się możliwe dzięki zastosowaniu lżejszych materiałów do deski rozdzielczej oraz wypełnienia drzwi i przekładni. Po tych zmianach konstrukcyjnych udało się zmniejszyć średnie zużycie paliwa do 3,7 l/100 km.
Producent oczekuje, iż miesięczna sprzedaż tego modelu w Japonii powinna ustabilizować się na poziomie 12 tys. egz.
Galeria zdjęć
Dlaczego piąta generacja Daihatsu Move jest najoszczędniejsza?
Dlaczego piąta generacja Daihatsu Move jest najoszczędniejsza?
Dlaczego piąta generacja Daihatsu Move jest najoszczędniejsza?
Dlaczego piąta generacja Daihatsu Move jest najoszczędniejsza?
Dlaczego piąta generacja Daihatsu Move jest najoszczędniejsza?
Dlaczego piąta generacja Daihatsu Move jest najoszczędniejsza?
Dlaczego piąta generacja Daihatsu Move jest najoszczędniejsza?
Dlaczego piąta generacja Daihatsu Move jest najoszczędniejsza?
Dlaczego piąta generacja Daihatsu Move jest najoszczędniejsza?