Wzrost sprzedaży potwierdzają również dane CEPiK, według których sprzedaż Chevroleta w pierwszym półroczu 2011 r. wyniosła 3640 sztuk i jest to wzrost o 17,65 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej (3094 samochody), a udział w rynku zwiększył się z 2,12  do 2,64 proc..

Dzięki tak dobremu wynikowi w pierwszej połowie tego roku, Chevrolet jest jedną z 3 najdynamiczniej rozwijających się spośród 15 największych marek na rynku samochodów osobowych. Dowodem tego jest fakt, że tylko 3 firmy osiągnęły w tym półroczy dwucyfrowy wzrost sprzedaży.

- Tegoroczne wyniki potwierdzają znakomite przyjęcie nowych produktów Chevroleta przez klientów. Aby utrzymać ten wzrostowy trend i być w grupie poważnych graczy rynkowych, wprowadzamy właśnie nowe, niższe ceny naszych najpopularniejszych modeli - mówi Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.

Od dzisiaj Sparka będzie można kupić już od 26 990 zł, czyli o 4800 zł taniej od dotychczasowej ceny cennikowej, natomiast cena cennikowa trzy- i pięciodrzwiowego Aveo została obniżona o 5000 zł, a czterodrzwiowego o 4500 zł, co oznacza, że po uwzględnieniu obecnie obowiązującego rabatu Aveo można kupić już od 28 890 zł.

Najpopularniejszym Chevroletem w 2011 roku w Polsce był jednak model Aveo, którego poprzednia generacja w minionym półroczu stanowiła aż 54 proc. sprzedaży marki w Polsce (wzrost o 26 proc. w porównaniu do tego samego okresu w 2010 roku). Ze względu na duże zainteresowanie klientów będzie on oferowany do końca tego roku, równolegle z zupełnie nowym Aveo, który właśnie trafia do salonów.

Kolejnym najbardziej popularnym modelem Chevroleta w Polsce jest Cruze sedan, który stanowi 15 proc. sprzedaży marki i odnotował wzrost o 41 proc. w stosunku do pierwszych 6 miesięcy ubiegłego roku. Już latem do salonów w Polsce trafi wersja hatchback, dzięki czemu Chevrolet jeszcze mocnej będzie mógł walczyć o nabywców w tak popularnym segmencie kompaktów.