Przedni zderzak jest teraz bardziej sportowo ukształtowany niż w poprzedniej wersji, a boczne lusterka zostały przemodelowane i dodatkowo wyposażone w oświetlenie, mające pomóc kierowcy i pasażerowi w wejściu lub wyjściu z auta - światło zapala się automatycznie przy otwarciu drzwi albo po przyciśnięciu klawisza centralnego zamka na kluczyku. Nowoopracowy silnik 12-cylindrowy z Maybacha trafił także do CL-a. Jednostka wyposażona w podwójną turbinę ma, podobnie jak w "esce", fenomenalne osiągi - od 0-100 km/h, ważący ponad 2 tony samochód, rozpędza się w ciągu 4,8 sekundy. Maksymalny moment obrotowy wynosi 800 Nm, co zapewnia doskonałą elastyczność. Zużycie paliwa jest o 0,1 litra mniejsze niż w analogicznej klasie S. Każda wersja samochodu, niezależnie od silnika, jest standardowo wyposażona w system ABC (Active Body Control). Układ dostosowuje pracę zawieszenia w zależności od obciążenia auta - jeśli zmienia się masa pojazdu (wysiada pasażer lub wyjmowany jest bagaż) komputer na bieżąco oblicza nowe ustawienia jak np. twardość elementów resorujących. Nowy CL oferowany będzie od jesieni br.
Galeria zdjęć
Dynamika i elegancja...