Do końca 2008 roku sprzedaż wzrosła z 295 000 (2005 rok) do ponad 500 000 samochodów. Ten bezprecedensowy wzrost rozpoczął się od wprowadzenia wachlarza małych, kompaktowych i średniej wielkości samochodów produkowanych w nowej filii General Motors, GM DAT (GM Daewoo Auto & Technology Co.), utworzonej w Korei Południowej w 2002 roku.

Dzisiaj GM DAT jest w pełni zintegrowanym członkiem światowego zespołu inżynierskiego i projektowego Chevroleta, opracowującym całkiem nowe samochody typu SUV (sportowe samochody użytkowe) marki Chevrolet, przeznaczone do sprzedaży w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Afryce.

Pierwszym całkowicie nowym Chevroletem wprowadzonym na rynek w 2006 r. była Captiva, następnie Epica, a całkiem niedawno Cruze, prawdziwie światowy samochód kompaktowy, produkowany w Korei, Chinach, Rosji, a wkrótce także w USA.

Co ważne, Chevrolet jest jedną z najlepiej sprzedających się marek na świecie. Firma Chevrolet Motor Company została utworzona w 1911 r. przez Louisa Chevroleta, szwajcarskiego mechanika, inżyniera i asa wyścigów samochodowych i Billy’ego Duranta, założyciela General Motors. Firma rozwijała się szybko nie tylko w USA, lecz również w Europie; Chevrolety były produkowane w Danii, Polsce i ojczyźnie Chevroleta, czyli w Szwajcarii (aż do 1968 roku).

Chociaż był liderem na rynku w Ameryce Północnej i Południowej, w Europie drugiej połowy XX wieku Chevrolet pozostawał marką niszową, pomimo importu Corvette, Camaro i innych modeli Chevroleta, jak również dużych pojazdów typu SUV z Ameryki Północnej.

Dzisiaj Chevrolet stara się pozyskać coraz większe grupy klientów. Nadchodzące nowości takie jak Chevrolet Spark oraz Orlando poszerzą ofertę Chevroleta i sprawią, że stanie się ona jeszcze bardziej atrakcyjna.

Do połowy 2009 roku udział Chevroleta w rynku europejskim wynosił 2,2%. Można zauważyć znaczny wzrost w porównaniu z 1,4% w 2005 r. Ta liczba prawdopodobnie zwiększy się do czasu, kiedy marka będzie świętować swoje stulecie w 2011 roku.

Chevrolet rozpocznie swoje drugie stulecie z nową pulą samochodów i SUV-ów, z których żaden nie był obecny na rynku, kiedy firma ponownie zainicjowała swoją europejską działalność w 2005 roku. Nowe stulecie rozpocznie się od całkowicie nowej koncepcji samochodu, jakim jest Chevrolet Volt. Pojazd elektryczny o zwiększonym zasięgu i zużyciu paliwa wynoszącym tylko 1,6 l/100 km oraz emisji mniejszej niż 40 g CO2.