Modyfikacjom na nowy rok produkcyjny poddano również lidera segmentu full-size pickup – model Ford F-150. Samochód, który zadebiutował w roku 2004, przyjeżdża z kilkoma zmianami. Model 2007 oferuje lepsze fotele, nowe kolory lakieru oraz szerszą gamę wyposażenia. W standardzie kupujący otrzymuje teraz system kontroli ciśnienia w oponach, a w wyższych wersjach wyposażenia również złącze audio AUX oraz system zabezpieczenia ładunku we wnętrzu auta, w wyposażeniu opcjonalnym znajdzie się nawigacja DVD z wyświetlaczem w desce rozdzielczej. Nowością jest pakiet sportowy FX2 dla środkowej wersji wyposażenia XLT 4x2. Ważną zmianą jest podwyższenie mocy w silniku 4,6 Triton V8 OHC z 231 do 247 KM. Topowy 8-cylindrowy silnik ze zmiennymi fazami rozrządu Triton 5,4 l (300 KM) może teraz tankować mieszankę alkoholu etylowe E85. Ważnym argumentem w okresie zmniejszającego się popytu na duże pickupy może być możliwość doczepienia przyczepy o masie do 4763 kg. Ten wynik stawia Forda na równi z konkurencją w postaci GMT900, czyli Chevroleta Silverado i GMC Sierra. Najlepsza w klasie jest również ładowność, która w niektórych wersjach wynosi 1384 kg.

Ford F-150 oferowany jest z trzema rozmiarami przestrzeni ładunkowej i z trzema rozmiarami kabiny – Regular Cab, SuperCab i SuperCrew. Podstawowy 6-cylindrowy silnik 4,2 l OHV (202 KM) połączono z 5-stopniową przekładnią ręczną, wyżej wymienione 8-cylindrowce wykorzystują 4-stopniowy automat z funkcją Over Drive. Do wyboru jest wersja z napędem na tylne lub wszystkie koła. Wyposażenie zaczyna się od podstawowej, dostawczej wersji XL, następuje bardziej komfortowa wersja STX, uniwersalna XLT, wersja sportowa FX4, najwyższą, luksusową wersję nazwano Lariat, całość dopełnia stylowa wersja Harley-Davidson. XLT można wyposażyć w pakiet stylizacyjny FX2, komfort w wersji Lariat poprawić można pakietem luksusowym King Ranch, który obejmuje m. in. skórzaną tapicerkę, podgrzewane fotele czy elektrycznie regulowane pedały.