Kierowca Peugeota 206 WRC tylko po czwartym odcinku specjalnym stracił pierwsze miejsce. Najszybszy w rajdzie był wówczas Estończyk Markko Märtin. Burns powrócił na pozycję lidera, jednak po dziewiątym eosie utracił ją na rzecz partnera z teamu Markusa Grönholma. Potem do głosu doszedł młody francuski kierowca Sebastien Loeb. O końcowej klasyfikacji miał zadecydować ostatni odcinek rajdu - niecałe 19 kilometrów. Loeb przegrał tu z Grönholmem o 9,4 sekundy, ale udało mu się utrzymać pierwsze miejsce i po raz drugi z rzędu wygrać w Niemczech. Klasyfikację Production Car zdecydowanie wygrał Hiszpan Daniel Sola. W tej konkurencji wystartowały dwie polskie załogi - Janusz Kulig z Maciejem Szczepaniakiem oraz Krzysztof Hołowczyc z Łukaszem Kurzeją. Dla Kuliga był to bardzo udany występ. Polak zajął trzecie miejsce w klasyfikacji grupy N (26 pozycja w klasyfikacji generalnej rajdu Niemiec) oraz zdobył sześć punktów w mistrzostwach Production Car. "Jestem bardzo zadowolony i z miejsca w klasyfikacji,i z naszej jazdy. Los się do nas uśmiechnął i awansowaliśmy na trzecią pozycję. Wygraliśmy dwa ostatnie odcinki rajdu. Być może ta impreza będzie oczekiwanym przeze mnie przełomem po nieco pechowym początku sezonu" - mówił na mecie Janusz Kulig. Krzysztof Hołowczyc z ogromnymi problemami ukończył pierwszy odcinek specjalny. Potem awaria elektroniki nie pozwoliła mu na kontynuację jazdy. W Rajdzie Niemiec startowali jeszcze Michał Sołowow i Maciej Baran. Ta załoga została sklasyfikowana na 33 miejscu w klasyfikacji generalnej. Klasyfikacja rajdowych mistrzostw świata. Kierowcy: 1. Richard Burns 43, 2. Carlos Sainz 39, 3. Markus Grönholm 38, 4. Sebastien Loeb 33, 5. Petter Solberg 30, 6. Colin McRae 28. Producenci: 1. Peugeot 95, 2. CitroĎn 88, 3. Ford 50, 4. Subaru 49, 5. Skoda 20, 6. Hyundai 7.
Galeria zdjęć
Francuski dublet
Francuski dublet
Francuski dublet
Francuski dublet