Robert Kubica Start miałem udany i byłem drugi po pierwszym zakręcie. Widok Kimiego jadącego obok mnie w Eau Rouge zaskoczył mnie. Dochodząc do piątego zakrętu bardzo opóźnił hamowanie i wyjechał z toru. To bardzo zdradliwe miejsce. Wrócił na tor tuż przede mną, ale postanowiłem bezpiecznie pojechać, gdyż przez weekend widzieliśmy tam sporo wypadków. Mimo, że doszło do delikatnego kontaktu bolidów, byłem w stanie kontynuować jazdę. Brakowało nam trochę prędkości, ale oczywiście dobrze jest ponownie walczyć o podium. Wynik oznacza sporą ilość punktów dla zespołu, co jest oczywiście pozytywną rzeczą. Niestety nie mieliśmy szansy osiągnąć niczego więcej. Wynik pokazuje, że jesteśmy całkiem konkurencyjni na torach wymagających mniejszego docisku, co jest pozytywnym znakiem przed wyścigiem na torze Monza. Niemniej, musimy przeanalizować dlaczego bolid był bardziej konkurencyjny i lepiej spisywał się podczas wczorajszych kwalifikacji.

Nick Heidfeld: Mimo, że to dobry wynik dla zespołu, muszę przyznać, że jestem rozczarowany. Po starcie z trzeciego pola, miałem większe oczekiwania, ale przegrałem wyścig na pierwszyzn okrążeniu. Przed wyścigiem zastanawiałem się, którą mieszankę opon powinienem wybrać na pierwsza fazę wyścigu. Twardsza był szybsza, ale oczywiście nie lepsza jeżeli chodzi o szybkie rozgrzewanie się. Ponieważ słońce świeciło, zdecydowałem się na twardą mieszankę i zapłaciłem za to. Po starcie starałem się wyprzedzić na dohamowaniu Jarno po wewnętrznej La Source, ale straciłem pozycję bowiem opony nie były odpoeiwdnio rozgrzane. Na zakręcie piątym kilka bolidów wypadło na żwir, w tym ja i tam straciłem kolejne pozycje. Podczas pierwszego pit stopu musiałem zblokować hamulce przy wyjeździe z pit lane, aby uniknąć uderzenia w Marka, którego nstępnie mogłem szybko wyprzedzić na torze. Na ostatnim przejeździe moje tempo było naprawdę dobre, a ja zmniejszałem stratę do Roberta. Ale mimo, że byłem od niego szybszy, nie mogłem go wyprzedzić, ponieważ jak się jedzie mniej niż dwie sekundy za innym bolidem, samochód zaczyna się ślizgać z powodu utraty siły dociskającej w brudnym powietrzu.

Mario Theissen, szef zespołu: Po najlepszych naszych kwalifikacjach w tym roku, był to również nasz najlepszy wynik sezonu w wyścigu. zdobywając czwarte i piąte miejsce, jesteśmy jedynym teamem, który zdołał umieścić obydwa samochody w czołowej ósemce i wywalczyliśmy dziewięć punktów. Nick stracił szanse na podium podczas emocjonującego pierwszego okrążenia. Robert uszkodził przednie skrzydło zaraz na początku wyścigu, ale mógł jechać dalej. Duże komplementy dla całego teamu za ten udany występ.

Willy Rampf, koordynator techniczny: Wszyscy byliśmy bardzo podekscytowani przed startem, ponieważ spodziewaliśmy się ciekawych wydarzeń. I mieliśmy je. Niestety, Nick stracił swoją dobrą pozycję startową na szykanie za prostą Kemmel. Po tym incydencie był w stanie utrzymać dobre tempo i ostatecznie wspiął się na piąte miejsce. Robert miał kontakt z innym bolidem na początku i stracił część swojego skrzydła. Sprawdziliśmy dane aerodynamiczne i zadecydowaliśmy, że nie ma sensu wzywać go do boksów, co okazało się optymalną decyzją. Dzisiejszy wynik jest nagrodą za naszą ciężką pracę przez ostatnie tygodnie.