Zmiany nie są rewolucyjne – dotyczą nadwozia i wyposażenia, pod maskę trafił też nowy silnik benzynowy 1,5/130 KM.

Stylizacja Hondy Jazz nawiązuje do innych modeli tej firmy – szczególnie dotyczy to przedniej części auta.

W podstawowych wersjach Jazz oferowany będzie z dotychczas montowanym silnikiem benzynowym 1,3/102 KM. W wersji Dynamic oferowany będzie nowy silnik benzynowy o poj. 1,5 litra i mocy 130 KM. Jak zapewnia Honda, nowy motor spełnia normę emisji spalin Euro 6, spala 5,4 l/100 km, a emisja dwutlenku węgla wynosi 124 g/km.

Pakiet Dynamic rozpoznać można po dyfuzorze zintegrowanym z tylnym zderzakiem, przednich lampach wykonanych w technologii LED, światłach przeciwmgłowych, spoilerze klapy bagażnika. Ta wersja ma też lakierowane na czarno alufelgi – opony są w rozmiarze 185/55 R 16. Kierownic i gałka zmiany biegów są obszyte skórą (szwy mają pomarańczowy kolor).

Wnętrze wersji podstawowej nie jest zmienione. Jazz oprócz obszernego wnętrza oferuje duży bagażnik o pojemności 354 l (po złożeniu oparć kanapy – 897 l).

W standardowym wyposażeniu Hondy Jazz znalazły się m.in.: tempomat, podgrzewane przednie fotele, system automatycznych świateł. Wyższe wersje wyposażeniowe mają m.in.: 7-calowy ekran dotykowy, kamerę cofania, system bezkluczykowy, układ ostrzegania przed kolizją, czujnik pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych.