Z powodu błędu w instrukcji obsługi do dziesiątek tysięcy samochodów Honda i Acura, Honda USA spaliła się ze wstydu. Zamiast numeru telefonicznego do narodowego urzędu bezpieczeństwa w ruchu drogowym podała numer z zupełnie innym prefiksem. Informacje na nowym numerze nie są ani bezpłatne, ani o bezpieczeństwie w ruchu drogowym.

Błąd dotyczy ok. 1,2 mln instrukcji obsługi samochodów Honda i Acura. Kuriozalna pamiątka trafiła prawdopodobnie także do wielu nabywców motocykli Honda. Instrukcje obsługi wydrukowane od sierpnia 2005 do lipca 2006 były m. in. dostarczone do 18 tys. modeli Fit (w Europie znanego jako Jazz) i 7 tys. motocykli.

Klienci, którzy zadzwonią pod podany numer z prefiksem 800, usłyszą w słuchawce wiadomość nagraną miłym, kobiecym głosem, który namawia do przyjemnej rozmowy w cenie 99 centów za minutę.

Honda zadeklarowała narodowemu urzędowi bezpieczeństwa w ruchu drogowym, że wszystkim klientom, dotkniętych chochlikiem drukarskim, wyśle list z przeprosinami oraz z prawidłowym numerem centrum informacyjnego. Klienci otrzymają również informację, w jaki sposób zastąpić feralną kartkę w instrukcji obsługi.