Podczas salonu samochodowego w głównym mieście Korei Południowej Seulu zadebiutował model Hyundai i30 Wagon, kolejna wersja nadwoziowa kompaktu, który zadebiutował podczas marcowych targów samochodowych w Genewie. Nie jest tajemnicą, że Hyundai podąża drogą spółki-córki Kia, która w przyszłości ma produkować usportowione alternatywy samochodów spod znaku stylizowanego H.
Kombi Hyundai i30 Wagon bazuje na modelu Kia Cee’d SW, a jego bardziej konserwatywny design potwierdza rozgałęzienie koncernowej tożsamości. Fotografia przodu na razie nie jest do dyspozycji, jest jednak wątpliwe, by wyraźnie różnił się od hatchbacku i30. Duże zmiany przebiegły z tyłu, w porównaniu do modelu marki Kia można powiedzieć, że tylna część Hyundaia jest za mało odważna.
Rozmiary kombi wynoszą 4480 mm długości, 1780 mm szerokości i 1530 mm wysokości, a rozstaw osi ma długość 2700 mm.
W Seulu potwierdzono także gamę silnikową, którą tworzyć będą dwie jednostki benzynowe i jeden turbodiesel. Najsłabsza jednostka benzynowa 1,6 l dysponuje mocą 66 kW (90 KM), mocniejszy silnik 1,8 l produkuje 85 kW (115 KM), a 2-litrowy turbodiesel o mocy 100 kW (136 KM) będzie na razie wersją topową. Z pewnością w przyszłości gama silników poszerzy się o dalsze jednostki.