Elantra na polskim rynku kojarzy się z brzydkim sedanem, którego nikt nie chciał. To auto nigdy nie wyglądało dobrze. Teraz przyszedł czas na odmianę nowa Elantra jest ładna. Wreszcie zmieniono jej wygląd, spojrzenie Elantry już nie będzie straszyło klientów odwiedzających salony. Obecnie na naszym rynku jest dostępny tylko jeden silnik. Osobom żyjącym w czasach PRLu zakręci się łezka w oku. Niezdecydowani na wybór konkretnego silnika nie będą mieli problemu - jest jeden. Jednostka 1.6 dysponuje sporą mocą – 132 KM. To 16 zaworowa jednostka o zmiennych fazach rozrządu. Maksymalny moment obrotowy to 158 Nm. Auto ma dynamiczną sylwetkę, zwiastując dobre osiągi... Przyspieszenie od 0 do 100 km/h to 10,7 sekundy, to nie najlepszy wynik jak na samochód o mocy ponad 130 KM.Najtańsza wersja kosztuje 59 900 zł. Co ważne w tej cenie otrzymamy wszystkie dostępne w tym modelu systemy dbające o bezpieczeństwo i manualną klimatyzację. Na pokładzie znajdzie się odtwarzacz CD umożliwiający podpięcie zewnętrznego odtwarzacza mp3. W każdej wersji na kole kierownicy odnajdziemy przyciski do sterowania radiem, ale najuboższa posiada kierownicę regulowaną w jednej płaszczyźnie. Dopłacając 7 000 zł zakupimy auto w wersji Comfort posiadające pełne wyposażenie poza skórzaną tapicerką, tempomatem i kilkoma innymi dodatkami.Najdroższy Hyundai Elantra kosztuje 72 900 zł i raczej nie znajdzie wielu nabywców. Najrozsądniejszym wyborem jest wersja pośrednia za 66 900 zł.