Infiniti G37 to zupełnie nowy samochód, łączący wysoką moc, stylowość oraz nowoczesne i sportowe wnętrze.
Napęd zapewnia nowy aluminiowy silnik V6 3,7 l ze zmiennymi fazami rozrządu VVEL, który po raz pierwszy pojawia się pod maską Infiniti. Oczekuje się moc na poziomie 243 kW (330 KM) i moment obrotowy 370 Nm, silnik według dostępnych informacji wykręca się do 7500 obr./min. Podstawą do jego budowy była znana z Nissana 350Z jednostka 3,5 V6. W ofercie znajdą się dwie skrzynie biegów – elektronicznie sterowany 5-biegowy automat z możliwością zmiany biegów manetkami pod kierownicą lub zmodyfikowana 6-stopniowa manualna skrzynia biegów.
Tylnonapędowe Infiniti G37 może być za dopłatą wyposażone w system kierowania tylnymi kołami 4WAS (4 Wheel Active Steer System), który poprawia właściwości jezdne. We wnętrzu znajdziemy takie gadżety jak twardy dysk Music Box o pojemności 9,3 GB, nawigację z 7-calowym wyświetlaczem dotykowym, zestaw audio Bose z 11 głośnikami, luksusowe materiały i pierwszorzędne spracowanie.
Z zewnątrz nie można nie zauważyć aktywnych lamp biksenonowych, tylnych lamp z diod LED, opcjonalnego szklanego dachu czy standardowych 18-calowych kół ze stopów lekkich, na których zamontowano opony w rozmiarze 225/55 (opcjonalnie 19-calowe koła z oponami 245/40).
Nowa platforma podłogowa jest o 36 % sztywniejsza od poprzedniej, zwiększony rozstaw kół pochodzi z sedanu G35. Druga generacja serii G – Infiniti G37 – pojawi się w salonach sprzedaży w sierpniu 2007. Na razie auto pojawi się tylko na rynku amerykańskim, do Europy miałoby trafić w przyszłym roku.