Logo
WiadomościAktualnościInfiniti: premiera systemu Windows 7 pomoże w sprzedaży

Infiniti: premiera systemu Windows 7 pomoże w sprzedaży

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan

Platforma Microsoft Advertising otwiera przed Infiniti nowe możliwości dotarcia do klientów. Marka może dotrzeć do licznej i atrakcyjnej grupy klientów poprzez nowy Windows Theme Experiences i galerię tematyczną - Windows 7 Desktop Theme Gallery.

Infiniti: premiera systemu Windows 7 pomoże w sprzedaży
Auto Świat
Infiniti: premiera systemu Windows 7 pomoże w sprzedaży

Użytkownicy Windows 7 będą mogli spersonalizować pulpit swojego komputera motywami Infiniti, nadając mu wyjątkowy wygląd.

Wyniki niezależnych badań potwierdzają, że personalizacji swojego komputera dokonuje aż do 50 procent właścicieli, a wielu użytkowników nieustannie poszukuje nowych sposobów nadania swojemu komputerowi świeżego, odmiennego stylu.

Tapety, slajdy i wygaszacze ekranów inspirowane marką Infiniti będą dostępne w specjalnym pakiecie tematycznym -Infiniti Theme Pack, który użytkownicy Windows 7 będą mogli pobrać z galerii tematycznej - Windows 7 Desktop Theme Gallery.

Związek z Microsoftem jest dla Infiniti oczywisty. Marka postrzega bowiem technologię jako zasadniczy element pojęcia „nowoczesnego luksusu”, odnoszącego się właśnie do jej samochodów. Wyposażenie Infiniti, takie jak Connectiviti – jeden z najlepiej wyposażonych multimedialnych systemów high-tech w świecie motoryzacyjnym – zdobywa fanów na całym świecie, dzięki swojej rewelacyjnej łatwości obsługi.

Również personalizacja w naturalny sposób pasuje do firmy, która przywiązuje szczególną wagę do jednostki i jej indywidualnych preferencji. Przypomnijmy, że indywidualne podejście w obsłudze klienta zwane Doświadczaniem Pełni Posiadania (Total Ownership Experience) zdobyło wiele nagród. Teraz osoby, które cenią sobie odrębność, mogą zaczynać swoje doświadczanie Infiniti już w momencie porannego logowania do komputera.

W dniu 22. października Windows 7 wszedł do sprzedaży w ponad 45 tysiącach tradycyjnych i internetowych sklepach na całym świecie. Aktualnie dostępny jest w 14 językach: angielskim, hiszpańskim, japońskim, niemieckim, francuskim, włoskim, niderlandzkim, rosyjskim, polskim, brazylijskim portugalskim, koreańskim oraz w chińskim uproszczonym, chińskim tradycyjnym i chińskim z Hongkongu. 31. października pojawią się w sprzedaży kolejne wersje językowe: turecka, czeska, portugalska, węgierska, szwedzka, duńska, norweska, fińska, grecka, ukraińska, arabska, rumuńska, litewska, bułgarska, estońska, słoweńska, hebrajska, tajska, chorwacka, serbska w alfabecie łacińskim oraz łotewska.

Autor Lesław Sagan
Lesław Sagan
Powiązane tematy: