Był on zapowiedzią konceptu XF10.
Hiszpańskie studio Fuore Design International podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Genewie w marcu 2004 roku zaprezentowało koncept o nazwie Blackjag, który otrzymał logo Jaguara.
Obecnie ten wyjątkowy egzemplarz został wystawiony w Niemczech na sprzedaż za 2,8 miliona euro. Sprzedawcą jest prywatny właściciele, którym jest jego designer – Erwin Loe Himmel.
Design tego auta nawiązywał do konceptu XF10, który Fuore zaprezentowało w 2003 roku podczas salonu samochodowego w Barcelonie. Wykorzystano w nim elementy Jaguara z bolidu Formuły 1, co miało jednoznacznie określić jego sportowy, a przy tym elegancki charakter.
Auto ma długość 455 cm, szerokość 198 cm i wysokość 121 cm, przy rozstawie osi 1350 kilogramów.
Do napędu dwudrzwiowego auta zastosowano siedmiolitrowy silnik dziesięciocylindrowy o mocy 640 KM, który ma obecnie 900 KM i maksymalny moment obrotowy 813 Nm i współpracuje z przekładnią sekwencyjną. Blackjag od 0 do 100 km/h rozpędza się w ciągu 3,7 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 338 km/h.
Design tego auta powstał w studio Fuore Design, ale budową zajęła się turyńska spółka Modarte, specjalizująca się w tworzeniu prototypów.
Studio Furoe Design International powstało w 2000 roku, a jego założycielem był austriacki designer Erwin Leo Kimmel, który miał udział w projektach Audi 100 i Volkswagenie Golfie IV. W 1999 roku oferowano mu kierowanie designerami Skody, ale ostatecznie wybrał własną drogę.
Firma Fuore współpracowała z m.in. Subaru, czego efektem jest model Tribeca. Obecnie studio to już nie istnieje. W 2007 roku ze względów ekonomicznych zakończyło działalność.