Wersja produkcyjna otrzymała nazwę Peugeot 206 CC, a pierwsze egzemplarze trafiły do użytkowników na początku 2001 roku. Wkrótce ten model stał się najchętniej kupowanym autem z otwartym nadwoziem. Zakład w Mulhouse produkował dziennie 400-420 egzemplarzy.
Chociaż w 2006 roku produkcję 206 CC zakończono i zastąpiono go nowszym 207 CC, to 370 tys. sprzedanych egzemplarzy stanowi rekord wszech czasów w kategorii coupé-kabriolet. Warto dodać, iż aż 100 tys. egz. trafiło na rynek niemiecki.
Peugeot 206 CC wniósł do swojego segmentu wiele nowości. Jako pierwszy posiadał w wyposażeniu system nawigacji satelitarnej, ESP i asystenta układu hamulcowego.
W 2005 roku z silnikiem 1,6 HDi FAP 110 o mocy 80 kW był pierwszym modelem typu kabriolet z silnikiem wysokoprężnym wyposażonym standardowo w filtr cząsteczek stałych.
Dzisiaj mija dziesięć lat od chwili rozpoczęcia produkcji tego niezwykle udanego modelu.