Logo

Klinika Dźwięku w studio

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Przy doborze sprzętu kierowano się zarówno możliwościami technicznymi, jak i najbardziej nowatorskim wzornictwem (estetyka też gra rolę u klientów). Specjaliści firmy za namową klientów, którzy korzystali z Kliniki Dźwięku przy montażu sprzętu w autach, zajęli się również wyrafinowanymi systemami nagłaśniania mieszkań. Podobnie jak w przypadku zestawów do samochodów Klinika Dźwięku będzie oferować przede wszystkim gotowe rozwiązania, zamiast ograniczać się jedynie do sprzedaży sprzętu.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu