Z pierwszej generacji pozostał tylko kształt bryły nadwozia i charakterystyczny, "uśmiechnięty" przód. Spark, czyli Iskra, otrzymał nowe reflektory zintegrowane z kierunkowskazami, zderzaki oraz okrągłe światła tylne. Całkowicie zmieniono deskę rozdzielczą z rozbudowaną konsolą środkową i umieszczonymi centralnie zegarami (poziom paliwa, obrotomierz i prędkościomierz) i osobnym zestawem wskaźników kontrolnych po stronie kierowcy. W zależności od koloru nadwozia i tapicerki tarcze zegarów mogą być niebieskie, zielone lub pomarańczowe. Wnętrze Sparka pomieści 5 pasażerów, a bagażnik ma pojemność 170 l. Po rozłożeniu dzielonej (60:40) tylnej kanapy można go powiększać do 845 l.Wyposażenie małego Chevroleta może obejmować m.in.: ABS, przednie i boczne poduszki powietrzne, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich miejscach z ogranicznikami siły napięcia, kolumnę kierownicy pochłaniającą energię zderzenia oraz - nowość w tej klasie - poduszkę chroniącą kolana kierowcy.Lista opcji komfortowych obejmie m.in. wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, klimatyzację oraz system audio z odtwarzaczem CD i MP3.W zawieszeniu auta wykorzystano kolumny McPhersona z przodu, amortyzatory gazowe oraz belkę skrętną z tyłu. Źródłem napędu Sparka są silniki o poj. 0,8 l/52 KM lub 1,0 l/66 KM. Obydwa z 5-stopniową skrzynią manualną, a mniejszy opcjonalnie również z 4-biegowym "automatem".Cena Sparka w podstawowej wersji nie przekroczy 30 tys. zł.Ekologiczna terenówkaW przyszłym roku w ofercie Chevroleta w Europie pojawi się nowy model klasy SUV. Auto opracowane przez inżynierów z GM DAT powstawać będzie w koreańskich zakładach. S3X - pokazany w Genewie model koncepcyjny - to właściwie wersja gotowa do produkcji. Stylistyka auta jest atrakcyjna i nowoczesna. Zdradza, w jakim kierunku pójdą przyszłe modele marki. Wymiary modelu to: 4639 mm długości, 1848 mm szerokości, 1722 mm wysokości i rozstaw osi 2700 mm. Wnętrze zaprojektowano bardzo funkcjonalne. Trzy rzędy siedzeń pozwalają na wygodne podróżowanie nawet 7 pasażerom. W koncepcie zastosowano napęd hybrydowy BAS, spalinowo-elektryczny (akumulator NiMH o napięciu 42V wspomagający tradycyjny układ 12V), który umożliwia ograniczenie zużycia paliwa do 12 proc. W ciągu następnych 3 lat system ten wejdzie do masowej produkcji w autach klasy SUV wytwarzanych przez General Motors.
Kontratak
Podobieństwo do poprzednika jest widoczne, ale w rzeczywistości blisko 80 proc. części i podzespołów opracowano od początku.